مبل آرکانا

طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.

انواع مختلف تعمیر مبلمان

انواع مختلف تعمیر مبلمان

انواع مختلف تعمیر مبلمان

انواع مختلف تعمیر مبلمان

وقتی پول زیادی را برای مبلمان خرج می کنید، می خواهید بدانید که در بهترین شرایط ممکن نگهداری می شود. ممکن است چیزی باشد که برای خود خیلی وقت پیش خریده اید یا عتیقه‌ای باشد که برای معامله پیدا کرده‌اید یا چیزی باشد که به نسل‌های خانواده‌تان تحویل داده شده است. در برخی موارد، همه مبلمان از نظر فرسودگی کمی بدتر به نظر می رسند و شما باید بین بدتر شدن یا تعمیر آن یکی را انتخاب کنید. برای کمک به درک آنچه ممکن است نیاز داشته باشید، ما 4 نوع اصلی تعمیر مبلمان را در این مقاله از آرکانا مبل برای شما خلاصه کرده ایم.همچنین فراموش نکنید میتوانید برای تعمیر مبل در آرکانا خود با تکنسین های ما تماس بگیرید تا هر کجای کشور عزیزمان که هستید بهترین تصمیم را برای مبلمان خود بگیرید ، گروه آرکانا با سابقه ای بیش از 30 سال در امر تعمیرات مبلمان ساده ، کلاسیک ، چرم ، استیل ، و … میتواند بصورت رایگان به شماره مشاوره بدهد و تصمیم گیری را برای شما راحت کند

تعمیرات عمومی مبلمان

اول، شما تعمیرکاران عمومی مبلمان را دارید. اگر مقداری چوب خرد شده، فلز تاب خورده یا فرسودگی کلی دارید که نیاز به تعمیر دارد، به این افراد مراجعه می کنید. این شامل تعویض پایه های میز یا صندلی یا ترمیم هرگونه آسیب به ساختار مبلمان می شود. تعمیرات عمومی مبلمان همچنین پوشش مجدد، از جمله کندن یا سمباده زدن سطح قدیمی، پر کردن شکاف ها و سوراخ ها با پرکننده چوب و تکمیل مجدد آن با لکه، لاک، رنگ، پولیش، لاک یا موم را پوشش می دهد. در حالی که بیشتر مهارت‌های مربوط به تعمیر مبلمان عمومی،  نجاری است، عناصر دیگری نیز وجود دارد که باید به آن اضافه شوند. در تعمیرات مبلمان آرکانا ما تمام تلاش خود را بکار برده ایم تا بتوانیم رضایت 100 درصدی مشتریان عزیزمان را داشته باشیم ، تعمیرات مبل بعضی مواقع بسیار پیچیده و زمان بر میشود و ما سعی در ارائه ی بهترین نتیجه برای شما عزیزان را داریم پس با صبر و شکیبایی در زمان میتوانید بهترین کمک را به تعمیرکار مبلمان خود داشته باشید .

تودوزی مجدد مبلمان

اثاثه یا لوازم داخلی می‌تواند تحت عنوان تعمیرات عمومی قرار گیرد، به جز این که این نوع تعمیر منحصراً به آسیب‌های ساختاری، لایه‌ها و پوشش‌ها محدود می‌شود. اغلب پوشش ها و لنت های قدیمی برداشته می شوند و ابتدا تعمیرات ساختاری انجام می شود. هنگامی که قطعه سالم است، آنها مجموعه جدیدی از بالشتک ها و پوشش ها را مطابق با مشخصات و طراحی شما ایجاد می کنند. روکش‌ها را می‌توان از پارچه یا چرم ساخت و روکش‌کننده اغلب مجبور است قبل از پوشاندن مبلمان، روکش‌های جدیدی برای مبلمان بسازد که این یک مهارت بسیار تخصصی است. یک اثاثه یا لوازم داخلی خوب دانش زیادی از پارچه و درک درستی از کارهای چوبی دارد. تکنسین های آرکانا در تودوزی مبلمان شما از بهترین جنس پارچه استفاده خواهند کرد و به شما این وعده را خواهیم داد که بهترین نتیجه از تعمیر مبلمان خود خواهید دید.پس در ادامه همچنین در انواع مختلف تعمیر مبلمان با ما همراه باشید

مرمت عتیقه

یکی در دیگر از انواع مختلف تعمیر مبلمان این است که برخی از شرکت های تعمیر مبلمان به طور خاص در تعمیر و بازسازی مبلمان آنتیک تخصص خواهند داشت. این نوع ترمیم به مهارت، دانش و تجربه زیادی نیاز دارد، البته به ابزارهای مناسب برای رسیدگی به قطعات ظریف نیاز نداریم. اکثر مرمتگران می توانند تعمیرات کوچک را در محل انجام دهند، اما پروژه های بزرگتری را برای کار در کارگاه های خود انجام می دهند. ترمیم عتیقه می تواند هر چیزی از صندلی و مبل گرفته تا بوفه، قفسه کتاب، میز ناهارخوری و موارد دیگر را پوشش دهد. پولیش فرانسوی یکی از تکنیک هایی است که ما استفاده می کنیم، در آرکانا مبل میتوانید با خیال راحت عتیقه های خود را به ما بسپارید و از بابت مرمت سازی آنها خیالتان آسوده باشد ، یکی از تخصصی ترین کارهای ما کار بروی مرمت سازی عتیقه هاست .

خرید و فروش مجدد

این نوع کسب و کار ممکن است برای مصرف کننده نهایی کاربرد چندانی نداشته باشد، اما برای فروشندگان عتیقه خانه های حراج بسیار مفید است. این نوع مرمتگرها با خرید عتیقه و اثاثیه قدیمی، تعمیر و بازسازی آن و سپس فروش آن با سود ناچیز، کسب و کار خود را انجام می دهند. این نوع تجارت تضمین می کند که فقط عتیقه جات ایمن با کیفیت بالا فروخته می شود و بازار دست دوم پررونقی را فراهم می کند.

ما در گروه آرکانا مبل در بازسازی مبلمان عتیقه، روکش کردن و تعمیر مبلمان در هر شکل و اندازه تخصص داریم. ما چندین دهه تجربه داریم، و احساسات منحصربه‌فردی را که همه نسبت به ارزشمندترین دارایی خود احساس می‌کنیم، درک می‌کنیم و قدردانی می‌کنیم. هنگامی که شما قطعه ای را تعمیر یا بازسازی می کنید، ما تضمین می کنیم که در هر مرحله بیشترین دقت انجام می شود و اثاثیه مورد علاقه شما با شرایطی بهتر از قبل بازگردانده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا همین امروز با ما تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + شش =