مبل آرکانا

طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.

خرید مبلمان کلاسیک مدل 2022 ترک با قیمت مناسب

خرید مبلمان کلاسیک ترک

خرید مبلمان کلاسیک مدل 2022 ترک با قیمت مناسب

آرکانا مبل در رسانه ها

شاید شما نیز درباره مبل کلاسیک ترک شنیده باشید. به نظر شما مبلمان‌های کلاسیک چه ویژگی‌ای دارند؟

دلایل محبوبیت آن‌ها چیست؟

مبلمان‌ها در انواع مختلفی تولید می‌گردند. مبلمان کلاسیک نیز یکی از محبوب ترین مبلمان‌ها در سراسر دنیا است. از جمله این نوع مبلمان می‌توان به مبلمان کلاسیک ترک، مبلمان کلاسیک فرانسوی و … اشاره کنیم.

همچنین برای مشاهده نمونه کارهای تعمیرات مبل در آرکانا میتوانید به این صفحه ما نگاهی بیندازید.

در ادامه این بخش نیز قصد داریم درباره مبل کلاسیک ترک صحبت کنیم و هر آنچه که باید درباره آن بدانید را خدمتتان ارائه کنیم.

مبلمان کلاسیک ترک

انواع مبلمان در بازار

مبل راحتی: این نوع مبلمان برای رفع خستگی روزانه مناسب است. مبلمان راحتی از آن دسته از مبلمان است که با نشستن و تکیه دادن به آن می‌توانید حسی سرشار از راحتی داشته باشید.

مبل کلاسیک: این مبلمان مناسب سلیقه افرادی است که از طرفداران سبک کلاسیک هستند.

مبل استیل یا سلطنتی: مبل استیل  منبت کاری  بیشتری نسبت به مبل کلاسیک دارد. این نوع مبل مناسب خانه‌های بزرگ و پر زرق و برق است

در مورد مبل کلاسیک ترک  بیشتر بدانیم:

یکی از مبلمان‌هایی که طرفداران بیشتری را به سمت خود کشانده و همه نوع سلیقه‌ای را در بر می‌گیرد، مبلمان کلاسیک ترک است.

بلکه تنوع زیادی دارد و می‌تواند افراد زیادی را هر نوع سلیقه‌ای به سمت خود جذب کند.

خرید مبلمان کلاسیک ترک می‌تواند به شما برای طراحی دکوراسیون منزلتان کمک کند. تا به صورت کلاسیک و مدرن آن طور که مطابق سلیقه ی شماست به آن جلوه دهد.

مبل کلاسیک ترک در واقع مربوط به کشورهای اروپایی بودند. اول آنها این مبل‌ها را تولید کردند. از اصلی ترین تولید کنندگان مبل‌های کلاسیک ایتالیا است که بعد از اروپا کم کم این مبل‌ها در کشورهای آسیایی هم تولید شدند. از جمله کشور‌های آسیایی که در این زمینه موفق بوده کشور ترکیه است.

میخواهیم در مورد مبلمان کلاسیک ترک صحبت کنیم و شما رو بیشتر با این نوع مبل آشنا کنیم پس ما با همراه باشید.

خرید مبلمان کلاسیک

مبل کلاسیک ترکیه و ویژگی‌های ظاهری آن

مبل کلاسیک ترک همه ی ویژگی‌های مبل کلاسیک را دارد.البته که مبل کلاسیک ترکیه با داشتن کیفیت بالای مواد، طراحی زیبا و نو این مبلمان را شکیل تر کرده است.

در این نوع مبل از هنر لمسه دوزی استفاده شده است و شما می‌توانید تنوع زیادی از هنر لمسه دوزی را در این مبل ببینید.

بیشتر استفاده از این مبل در منازل بزرگ است زیرا کاناپه ی این مبل تاج دار و عریض است و جای بیشتری نسبت به بقیه ی مبل‌ها می‌گیرد.

اولین ویژگی مبلمان کلاسیک ترک نوع طراحی آن است، سادگی در نوع طراحی این مبل جوری است که هیچ گاه از مد نمی رود و همین ویژگی باعث شده تا صدر نشین باشد و به یکی از پرفروش ترین مبل‌ها بدل شود.

اگر به مغازه‌های مبلمان فروشی سر بزنید خواهید دید که بهترین نوع مبلمان آن‌ها که همیشه محبوب هستند و پشت ویترین به نمایش گذاشته می‌شوند، مبلمان کلاسیک ترک است.

آدرس و شماره تماس خرید مبلمان کلاسیک ترک

یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع مبل، کیفیت و دوام بسیار زیادی است که دارد. اگر شما این نوع مبل را مبلمان راحتی و سلطنتی مقایسه کنید به خوبی متوجه می‌شوید که دوام مبل کلاسیک ترک به مراتب خیلی بیشتر از دیگر مبلمان‌هاست.

با خرید مبل کلاسیک ترک، به راحتی می‌توانید چندین سال از آن‌ها استفاده کنید بدون اینکه از آن خسته شده باشید یا آسیب دیده باشند.

ضمن این که زیبایی و شیک بودن این نوع مبلمان می‌تواند دکوراسیون منزل شما را به شکل مدرن و کلاسیکی زیبا کند.

و اما سومین ویژگی خوبی که این نوع مبل‌ها دارند، قیمت مناسبی است که نسبت به کیفیت شان دارند. اگر قیمت مبل‌های کلاسیک یافت آباد را بدانید متوجه می‌شوید که قسمت آنها به مراتب بیشتر از قیمت مبل‌های کلاسیک ترک است. و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که به خاطر ظرافت، زیبایی و کارایی مبل‌های کلاسیک را انتخاب کنند.

تعمیر مبل کلاسیک ترکیه ای

چطور مبل کلاسیک ترکیه‌ای بخریم؟

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که خرید مبل کلاسیک ترک جزو آن دسته خرید‌هایی است که تنها باید به صورت حضوری خریداری شود و نمی توان به صورت آنلاین سفارش داد.

در حالی که امروزه سایت‌های اینترنتی مناسبی هستند که می‌توانند به شما در انتخاب، مقایسه ی قیمت و خرید مطمئن کمک کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

البته باید توجه داشته باشید که در مورد سایت‌ها اطلاعات مناسبی را کسب کنید و با آگاهی کامل خرید کنید.

ما در این سایت به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشید و با آگاهی کامل نسبت به خرید مبل کلاسیک ترک خود اقدام کنید.

کشور ترکیه پیشرو در تولید مبل کلاسیک ترک

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کشور ترکیه جزو ده کشور برتر در زمینه تولید مبلمان است که پیشرفت زیادی هم داشته است.

کشو ترکیه در سال 2019 توانسته است که صادرات مبلمان خودش را به 500 میلیارد دلار برساند.

کیفیت، اصالت و زیبایی که در تولید مبل کلاسیک ترک خود به کار می‌برد.  راهبردهای بازار بین المللی این کشور باعث شده تا این کشور به یکی از کشور‌های ممتاز در زمینه صادرات مبل کلاسیک ترک تبدیل شود.

البته که تولید مبل کلاسیک تنها هنر نمونه ی این کشور نیست و در زمینه مبلمان فعالیت‌های زیادی دارد.

فروش مبلمان کلاسیک

استحکام و نمای چوبی مبل کلاسیک ترکیه

در مبل کلاسیک ترک چوب به عنوان مواد اصلی نقش زیادی دارد. این کشور برای مبلمان خود از مرغوب ترین چوب یعنی راش و گردو استفاده می‌کند تا استحکام و کارایی مبلمان خود را افزایش دهد.

تولید کنندگان ترکیه از چوب تنها برای استحکام و مقاومت مبل استفاده نمی کنند و نقش ویترین و زیبایی مبل را نیز بر عهده دارند.

بنابراین از چوب محکم و خوبی استفاده می‌کنند که تاب اجرای منبت کاری بیاورد.

اجرای منبت بر روی مبل کلاسیک ترکیه

مبل کلاسیک ترک نسبت به مبل راحتی ترک ظرافت و زیبایی خیلی بیشتری دارد.

مبل کلاسیک ترکیه هم ظرافت و زیبایی مبل‌های سلطنتی را دارد و هم راحتی مبل‌های راحتی را دارد.

فروش مبلمان کلاسیک

جدیدترین مبل کلاسیک ترکیه( مدل شیسل)

چوب کلاف راش، با کلاف بسیار شیک و مواد طبیعی
تولید سفارشات در اسرع وقت و با ظرافت و زیبایی
6 لایه مجزا در رنگ کاری
مبلمان کلاسیک با مقاومت بالا نسبت به رطوبت خوردگی و گرما و تورم
محصولاتی با تنوع بالاو برگرفته از مدل‌هایمبلمان کلاسیک ترکیه، ایتالیایی و فرانسوی توسط طراحان متخصص
محصولات ما مناسب برای اتاق پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب، اتاق مطالعه، هتل‌ها و غیره مناسب هست.
محصولات در منزل، ویلاها، هتل‌ها و آمفی تئاترها و دیگر سازمان‌های مهندسی استفاده می‌باشند.

مبل کلاسیک ترکیه با طرح‌های شیک و زیبا مد سال

همان طور که قبلا هم گفتیم برای مبل کلاسیک ترک از مرغوب ترین نوع چوب یعنی گردو، راش، نراد و بلوط برای کلاف مبلمان استفاده می‌شود.

برخی تولید کنندگان برای افزایش استحکام مبلمان و افزایش طول عمر مبلمان شان از دو چوب به صورت متصل استفاده می‌کنند. که اصطلاحا به آن کلاف دوبل می‌گویند که مرغوب ترین نوع کلاف است.

نکات مهم قبل از خرید مبلمان کلاسیک ترک

باید توجه کنید که هنگام بازدید از مبلمان قبل از خرید کلاف مبلمان را به دقت بررسی کنید و از محکم بودن آن مطمئن شوید.

به پایه‌های مبل توجه کنید و جنس پایه‌های مبل را با جنس بدنه ی مبل مطابقت بدهید. تا متوجه شوید که به صورت یک تکه استفاده شده است و به بدنه متصل است یا جدا از بدنه است و بعدا به بدنه متصل کرده اند.

خرید مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک مدرن 1401

هر چقدر که تعداد منبت کاری‌ها روی تاج، دسته مبل و پایه ی مبا بیشتر باشد به طبع قیمت این نوع مبل‌ها نیز بیشتر می‌باشد زیرا کار منبت ظریف و زمان بر است.

وجود تشکچه‌ها و پارچه‌های روکش جذاب و کوسن‌ها که در مبل به کار رفته است، مبل کلاسیک ترک را زیباتر و مجلل تر می‌کند.

با توجه به تنوع انواع مبل کلاسیک می‌توانید بنا بر اولویت بندی‌های خود اشکال مختلفی از مدل مبل کلاسیک راحتی، مبل کلاسیک مدرن، مبل کلاسیک طوسی و… را خریداری کنید. امروزه انواع مبلمان کلاسیک فرانسوی، مبلمان کلاسیک انگلیسی، مبل کلاسیک لهستانی، مبلمان کلاسیک ترک، مبلمان کلاسیک جدید و… در بازار وجود دارند که هر کدام می‌توانند بنا بر شرایط شما انتخاب خوبی باشند..

خرید مبل کلاسیک ترک

اگر به دنبال آن هستید تا یک مبل ماندگار و شیک را در منزل تان بگذارید و هر روز بیشتر از قبل شیفته زیبایی و ظرافت آن شوید و مطمئن باشید که این نوع مبل دیگر از مد نمی افتد، پس مبل کلاسیک ترک بهترین انتخاب برای شماست.

حتی اگر2 دیدگاه در حالت رسیدگی منزل تان بزرگ و جا دار است و دوست دارید دو دست مبل در کنار یکدیگر داشته باشید، داشتن مبلمان کلاسیک در کنار یک دست مبل راحتی بهترین انتخاب شماست که زیبایی و جلوه ی فوق العاده‌ای دارد.در میان تمامی مبلمان کلاسیک، مبلمان کلاسیک ترک به خاطر داشتن نوع طراحی، پارچه روکش و دوام زیادی که دارد در میان دیگر مبلمان کلاسیک حرف اول را می‌زند.

مبلمان کلاسیک ترک

سخن آخر

در پایان، شما می‌توانید با خرید مبل کلاسیک ترک ، زیبایی و خاص بودن را برای منزل خود به ارمغان آورید.

به علاوه می‌توانید  آن را با دکوراسیون منزل خود ست کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× هفت = 7