مبل آرکانا

طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.

تعمیر مبل در یافت آباد

تعمیر مبل در یافت آباد

تعمیر مبل در یافت آباد

آرکانا مبل در رسانه ها

آیا تابحال به مراکز تعمیر مبل در یافت آباد مراجعه کرده‌اید؟

چند مرکز تعمیر مبل در غرب تهران وجود دارد؟

بهترین آن ها کدام است؟

هزینه تعمیر مبل چقدر است؟

آیا مبل آرکانا که در شرق تهران است، به ساکنین یافت آباد نیز خدمات ارائه می دهد؟

در این ایام باتوجه‌ به افزایش چشمگیر و روزافزون قیمت کالاهای مختلف از جمله لوازم‌خانگی، تلاش بیشتری برای حفظ و نگهداری این اموال از طرف مردم دیده می‌شود. طبعاً نگهداری بهتر باعث استهلاک کمتر و استهلاک کمتر، صرف هزینه کمتری را در پی خواهد داشت. اما به‌هرحال اکثر اجناس بعد از استفاده درازمدت با افت کیفیت محسوسی مواجه خواهند شد و نیاز به تعویض یا تعمیر پیدا خواهند کرد.

 دراین‌ بین شاید بتوان از بعضی از این هزینه‌های پنهان و احتمالی صرف‌نظر کرد اما بسیاری از این لوازم جایگزینی نداشته و نقش پررنگی در زندگی ما ایفا می‌کنند. پس چه‌ بهتر که تا زمانی که می‌توانیم آن‌ها را با یک هزینه معقول تعمیر کنیم به این مشکلات رسیدگی کنیم تا نیاز به تعویض آن‌ها پیدا نکنیم.

تعمیر مبل در یافت آباد

یکی از این کالاهای مصرفی اساسی که در هر منزلی یافت می‌شود و اثر بسزایی در زیبایی دکوراسیون کلی خانه خواهد داشت، مبلمان و اجزا مربوط به آن‌ها است. انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل و غیره طی گذر زمان نیاز به تعمیر پیدا کرده و مراکز زیادی در منطقه یافت آباد تهران قادر به انجام تعمیر حرفه‌ای آن‌ها هستند.

 در ادامه با بررسی تمامی ابعاد تعمیر مبل در یافت آباد توسط مبل آرکانا همراه ما باشید.

تعمیر مبلمان تخصصی در یافت آباد، به‌صرفه‌تر از تعویض

دیگر فرقی نمی‌کند که شما قصد خرید مبلمان ایرانی یا غیرایرانی داشته باشید، متأسفانه در حال حاضر تمامی قیمت‌ها نسبت به درآمد عمومیت جامعه بالا است. مبلمان خارجی قیمت بالای ارز را یدک می‌کشد و مبلمان داخلی هزینه بالای تولید! گر چه صددرصد کفه ترازو به سمت گرانی مبلمان خارجی سنگینی می‌کند اما تولید داخل هم ارزان به‌حساب نمی‌آید.

پس همان‌طور که در ابتدا گفته شد، چه‌بهتر که به‌موقع به فکر تعمیر مبلمان خود در یافت آباد باشید تا مجبور به تعویض آن‌ها نشوید. ضمن اینکه بسیاری از این خرابی‌ها اگر زود پیگیری شود قطعاً با زحمت و هزینه کمتری نسبت به آینده تعمیر خواهند شد.

تعمیرات مبل در یافت آباد

مبلمان حساس‌تر از آن چیزی هستند که فکر می‌کنید

همان‌طور که می‌دانید تمامی مبل‌ها از اجزای مختلف و بسیار زیادی تشکیل شده‌اند که از این اجزا می‌توان به پشتی‌ها، دسته‌های جانبی، نشیمن‌گاه، پنل پوششی، کوسن‌ها و غیره اشاره کرد. تمامی این اجزا بعد از نشست‌وبرخاست‌های مداوم به ‌مرور زمان مستهلک و خراب می‌شوند و طبعاً میزان این خرابی‌ها، به کیفیت محصول و نوع استفاده اعضای خانواده و حتی وزن این افراد برمی‌گردد.

تعمیر هرکدام یک از این خرابی‌های احتمالی نیاز به فرایندهای مکانیزه شده توسط افراد متخصص بوده و در صورت هرگونه سهل‌انگاری می‌تواند به‌اجبار به تعویض مبلمان ختم شود. پس بهتر است این امر را به افراد متخصص مبل آرکانا که برای  تعمیرات مبلمان در یافت آباد آماده شده اند، بسپارید تا نوسازی مبل‌های منزلتان به بهترین شکل ممکن انجام شود.

کلاف مبل چیست


کلاف مبل در واقع همان پیکره اصلی یا اسکلت مبل شما است که از قسمت‌های مختلف مثل چوب، فوم، فنر، تسمه و غیره تشکیل شده است. ساختار این کلاف‌ها در انواع مبل‌های کلاسیک، راحتی، استیل و غیره می‌تواند متفاوت باشد. اما نکته مشترک در بین تمامی این محصولات این است که اگر کلاف مبل به‌اندازه کافی سالم باشد در اکثر موارد می‌توان دیگر مشکلات و خرابی‌های به وجود آمده را تعمیر کرد.

البته خود این کلاف‌ها نیز در مبل آرکانا قابل تعمیر هستند اما هزینه خدمات آن‌ها از دیگر اجزا مبل بالاتر است، چراکه نیازمند صرف زمان و دقت بالایی هستند. در تعمیرات کلاف‌ها بسیار مهم است که نوع اتصال‌ها به‌درستی بررسی شده و در صورت نیاز تقویت شوند تا نیاز به تعمیرات مجدد پیدا نکنید.
تشخیص میزان سلامت کلاف مبلمان شما نیز از دیگر موارد تخصصی است که کارشناسان مجموعه مبل آرکانا که آن را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد. برای تعمیر مبل در یافت آباد تنها کافی است که تماس بگیرید.

انواع خدمات تعمیرات مبل در یافت آباد


از انواع تعمیرات مبل یافت آباد می‌توان به تعمیر شکستگی تاج مبل، تعویض و نوسازی پارچه‌ها، رویه‌کوبی، تعویض پایه‌های شکسته، تعویض فوم، رفع لقی و صدا، ترمیم زدگی‌ها و … اشاره نمود. در این خدمات استفاده از پارچه، فوم، رنگ و دیگر مواد اولیه مرغوب تأثیر بسزایی در کیفیت تعمیرات خواهد گذاشت.

تعمیر مبل راحتی یافت آباد


باتوجه‌ به این که مبلمان راحتی بیش از دیگر مبل‌ها در هر منزلی مورداستفاده افراد قرار می‌گیرند، غالباً زودتر از دیگر انواع مبلمان نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. تعمیر مبل راحتی در یافت آباد یکی از خدمات نسبتاً ارزان‌قیمت به شمار می‌آید، چرا که پارچه‌های مصرفی در این زمینه قیمت‌های مناسب‌تری دارند. لازم به ذکر است که شما مشتریان عزیز می‌بایستی در انتخاب طرح و رنگ پارچه جدید مبلمان راحتی خود دقت بفرمایید تا با دکوراسیون منزلتان هماهنگی داشته باشند.

نگران مبل‌های چرم نباشید


مبلمان چرم نسبت به دیگر انواع مبل حساسیت‌های بیشتری داشته و مراقبت بیشتری را نیز می‌طلبند. به طور مثال بهتر است نزدیکی این نوع مبلمان به وسایل گرمایشی می‌تواند باعث خشکی و پوسته‌پوسته شدن آن‌ها شود.

 همین‌طور لایه رویی این مبل‌ها به برخورد اجسام تیز و موارد مشابه بسیار حساس بوده و سریعاً آسیب می‌بینند. مشتریان زیادی که در منزل خود از مبلمان چرم استفاده می‌کنند گمان می‌کنند که این مبلمان به دلیل جنس حساسشان قابل تعمیر نخواهند بود.

 اما این‌طور نیست و این نوع مبلمان را نیز همانند دیگر محصولات در اکثر موارد می‌توان در شعبه  تعمیرات مبلمان یافت آباد مبل آرکانا تعمیر کرد. تعمیر بدنه، تعویض روکش و ترمیم آن از خدمات مربوط به مبلمان چرم است که در خدمات تعمیر مبل یافت آباد مبل آرکانا انجام می‌شوند. پس اگر مبلمان چرم نازنین شما خراب یا پوسته‌پوسته شدند سریعاً با مبل آرکانا تماس بگیرید تا خیلی زود آن‌ها را به حالت اولیه خود بازگردانیم و از استفاده مجدد از این مبل‌های زیبا و گران‌قیمت لذت ببرید.

تعمیر مبل در یافت آباد تهران

هزینه‌های تعمیر مبل استیل یافت آباد


تعمیرات مبلمان استیل اغلب به دلیل قیمت بالای انواع پارچه و مواد مصرفی مختص آن‌ها، از دیگر تعمیرات انواع مبل مثل مبلمان راحتی با هزینه‌های بیشتری همراه خواهد بود. ناگفته نماند که خود این مبل‌ها نیز ارزش بالایی دارند و اگر بخواهید یک‌دست مبل استیل نو خریداری بفرمایید باقیمت‌های بالایی مواجه خواهید شد.

 پس در یک‌کلام این مبلمان قطعاً ارزش تعمیر را خواهند داشت. هزینه تعمیرات مبلمان استیل در یافت آباد به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. مواردی که موردتوجه کارشناسان محاسبه قیمت قرار خواهد گرفت شامل میزان سلامت کلاف‌ها، میزان فرورفتگی زیره‌ها و موارد این‌چنینی دیگر خواهد شد.

 

مراحل و چگونگی انجام رویه‌کوبی در تعمیرات مبل یافت آباد


رویه‌کوبی یکی از اساسی‌ترین انواع خدمات تعمیر مبل در یافت آباد به‌حساب می‌آید و افراد متخصص در این امر را رویه‌کوب می‌نامند. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، کلاف مبل اسکلت و ساختار اصلی مبل است در رویه‌کوبی در واقع هدف نوسازی کلاف مبلمان است.

 این بدان معنا است که اگر کلاف مبل شما فرسوده یا شکسته شده باشد اقدامات لازم جهت تعمیر و ترمیم آن توسط متخصصین به بهترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت. از مراحل رویه‌کوبی می‌توان به الگوبرداری پارچه مبل، پارچه کوبی، نصب سرمه و نوار اشاره کرد. در بعضی از موارد که مبلمان فریم رنگ‌کاری شده داشته باشند، در مرحله آخر لکه‌گیری نیز انجام خواهد شد.

مراحل و چگونگی انجام رویه‌کوبی در تعمیرات مبل یافت آباد

رنگ‌کاری مبلمان


بسیاری از مبل‌های چوبی پس از استفاده مداوم کیفیت و زیبایی خود را از دست می‌دهند یا در مواردی دیگر، علی‌رغم سالم بودن بدنه چوبی مبل، ظاهر آن‌ها برای افراد خانه تکراری و خسته‌کننده می‌شود. مرکز تعمیر مبل یافت آباد مبل آرکانا برای این مشکل هم راه‌حلی آسان و کم‌هزینه پیدا کرده است.

در این موارد بهترین راه‌حل رنگ‌کاری چوب مبلمان است. با انتخاب رنگی متفاوت با رنگ قبلی قسمت‌های چوبی، ظاهر مبل‌های شما تا حد زیادی تغییر خواهد کرد. توجه داشته باشید که رنگ‌کاری قسمت‌های چوبی مبل کاری کاملاً تخصصی بوده و نیازمند دستگاه‌های خاصی است تا ماندگاری و زیبایی مبلمان شما را افزایش دهد.
در بعضی موارد می‌توان از روش رنگ‌کاری باری مبلمان استیل نیز استفاده کرد. مبل‌های استیل نیز در طی زمان و استفاده مداوم درخشندگی اولیه خود را از دست می‌دهند. با انجام رنگ‌کاری مبلمان استیل خود می‌توانید ضمن ترمیم مبل استیل خود، زیبایی روزهای اول را نیز به آن‌ها بازگردانید.

فرورفتگی تشک و شکافت دوخت


فرورفتگی تشک و شکافت دوخت نیز از دیگر انواع خرابی‌های شایع در انواع مبلمان هستند و بیشتر هم به دلیل مصرف بالا در مبل‌های راحتی اتفاق می‌افتند. در مواردی که تشک مبل شما دچار فرورفتگی شده باشد، به‌راحتی می‌توان با انتخاب فوم مناسب جنس مبلمان شما و جایگزینی آن با فوم‌های فرسوده قبلی این ایراد را برطرف کرد. در این امر در مجموعه تعمیر مبلمان یافت آباد مبل آرکانا با استفاده از مواد مرغوب مثل مموری فوم‌ها، مبلمان شما پس از تعمیر همانند روز اول زیبا و قابل‌استفاده خواهد شد.
اما در مواردی که شکافت دوخت مبل اتفاق می‌افتد ابتدا باید میزان و این شکافت بررسی شود. اگر شکافت دوخت زیاد باشد لازم است تا مبلمان شما به کارگاه منتقل شود، در غیر این صورت راه‌حل‌های بهتری نیز وجود دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

فرورفتگی تشک و شکافت دوخت

عمل سرپایی، فوری و کم‌هزینه


اگر میزان خرابی مبل شما جزئی بوده و نیاز به ابزار غیرقابل‌حمل وجود نداشته باشد، در صورت تمایل شما مشتریان عزیز این خدمات در منزل شما نیز قابل انجام است. در این صورت از اتلاف وقت باربری جلوگیری شده و مبلمان شما فوراً تعمیر شده و قابل‌استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است که تشخیص نیاز به حمل‌ونقل مبلمان به عهده کارشناسان مجموعه مبل آرکانا که به تعمیر مبل یافت آباد اختصاص داده شده، بوده و در موارد کمی ارائه خدمات در منزل مقدور است.

موارد غیر قابل تعمیر


در بعضی موارد به‌ویژه در مبل‌های کلاسیک و استیل میزان فرسودگی چوب‌ها و کلاف مبل شاید تا حدی باشد که تعمیر آن به‌صرفه نباشد و نیاز به تعویض مبل باشد. در این موارد کارشناسان شما را از خرابی‌های غیر قابل تعمیر مطلع کرده و در صورت تمایل شما می‌توانند برای پیداکردن و خرید موارد مشابه راهنمایی‌تان کنند.

تعمیر مبل در یافت آباد

اجرت و مواد مصرفی


به‌طورکلی، هزینه‌های تعمیرات مبلمان، از دو قسمت اجرت و مواد مصرفی تشکیل می‌شوند. در مجموعه تعمیر مبل یافت آباد آرکانا با وجود کیفیت بالای خدمات ارائه شده، هزینه اجرت‌ها بسیار مناسب بوده و از بهترین و مرغوب‌ترین مواد نیز جهت تعمیر مبلمان شما استفاده می‌شود.

به طور مثال شما می‌توانید در تعمیرات مبلمان خود در یافت آباد پارچه‌های ترک را انتخاب کنید که نسبت به محصولات مشابه داخلی و چینی، کیفیت ماندگاری بسیار بیشتری خواهند داشت. این پارچه‌ها به‌راحتی پوسته‌پوسته نمی‌شوند و تا مدت‌ها با ظاهری آراسته قابل‌استفاده خواهند بود.

ضمن این که این نوع پارچه‌ها پس از تمیزکاری و شست‌وشو با تغییر و افت رنگ نیز همراه نخواهند شد. اما درعین‌حال می‌توان پارچه‌های تولید داخلی نیز انتخاب کرد که کیفیت آن‌ها به محصولات مشابه خارجی نزدیک بوده و قیمت آن‌ها به‌مراتب مناسب‌تر است. بااین‌حال انتخاب مواد مصرفی تعمیر مبل در یافت آباد تماماً به درخواست مشتریان عزیز انجام می‌شود. پس می‌توانید با خیال راحت تمامی تعمیرات خود را به ما بسپارید تا بعد از انجام کارشناسی لازمه کار شما در سریع‌ترین زمان ممکن شروع شود و به اتمام برسد.

خدمات بی‌نظیر، هزینه مصوب


در بسیاری از خدمات این‌چنینی یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های هر مشتری می‌تواند گران‌فروشی یا کیفیت پایین سرویس‌های انجام شده باشد. اما در تعمیرات مبلمان بازار مبل یافت آباد، تمامی قیمت‌ها مصوب بوده و قبل از شروع هرگونه تعمیری شما از جزئیات لازمه مطلع خواهید شد. کارشناسان مبل آرکانا در امر محاسبه قیمت خرابی‌ها، باتوجه‌به مواد موردنیاز و زمان لازمه، کنار شما خواهند بود.

تعمیرات مبل استیل در یافت آباد، تعمیرات مبل راحتی در یافت آباد و دیگر موارد این‌چنینی، بعد از اتمام پروژه همگی در مراکز تخصصی کنترل کیفی شده و سپس برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد. ضمن این که نیروهای مجرب با سرعت و دقت فوق‌العاده بالای خود، فرایند باربری مبلمان را آسوده خواهند کرد.

تعمیرات مبل در یافت آباد

فریب قیمت‌های پایین را نخورید


شاید در ظاهر تفاوت آن‌چنانی میان انواع مختلف تعمیرات مبل وجود نداشته باشد. اما متأسفانه بسیاری از همکاران با دریافت مبالغ پایین‌تر و جذب مشتریان و ارائه خدمات غیرحرفه‌ای مردم را به این دیگر مراکز دیگر نیز بی‌اعتماد می‌کنند.

پس سعی کنید در انتخاب مرکز موردنظر خود تا حد ممکن هوشیار باشید تا مجبور به‌صرف هزینه‌های چندباره نشوید. در این راستا می‌توانید در وب‌سایت مجموعه تعمیرات مبلمان یافت آباد مبل آرکانا خدمات ارائه شده به مشتریان قبلی را مشاهده بفرمایید.

باربری رایگان


جهت رفاه حال مشتریان عزیز تمامی در اغلب مناطق تهران، مراحل باربری تعمیرات مبل این مجموعه رایگان بوده و هزینه جداگانه‌ای برای این امر از شما گرفته نخواهد شد. ضمن این که همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم امور تحویل و ارسال با نهایت دقت از درب منزل شما تا کارگاه‌های مربوطه انجام خواهد شد و سلامت کالای شما از طرف مرکز تعمیرات مبل آرکانا تضمین شده است.

در موارد خاص اگر خدمات تعمیرات مبلمان یافت آباد به دلیل مسافت بالا یا محدودیت‌های زمانی شما شامل هزینه‌های ایاب‌وذهاب شود، قبل از شروع کار حتماً شما را مطلع خواهیم کرد.

تعمیرات مبل در یافت آباد

با ما در تماس خواهید بود


پس از شروع و در حین انجام مراحل تعمیرات مبلمان خود در یافت آباد، با تماس با شماره‌های مربوطه در زمان کاری از چگونگی انجام روند تعمیر اطلاعات کامل پیدا خواهید کرد. در این راستا اگر نیاز به تصمیم‌گیری در هر موردی از طرف شما باشد یا اگر تغییری در مراحل تعمیر به وجود آمده باشد از این طریق تدابیر لازمه اتخاذ خواهد شد و هیچ‌گونه جای نگرانی وجود ندارد.

در ضمن پس از اتمام کار نیز مرکز مبل آرکانا که در تعمیر مبل یافت آباد فعالیت می کند، شما را تنها نگذاشته و اگر نارضایتی از خدمات انجام شده وجود داشته باشد دراسرع ‌وقت به آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

معرفی کنید، تخفیف بگیرید


اگر کسی از نزدیکان شما نیاز به خدمات تعمیر مبلمان راحتی، استیل، کلاسیک و یا غیره در یافت آباد را دارد، باعث افتخار مجموعه ما است که ما را به آن‌ها معرفی کنید و در این صورت تعمیرات شما در دفعات بعدی شامل تخفیف خواهد شد. برای این امر کافی است تا نام افراد معرفی شده و فاکتور خدمات انجام شده را ارائه بفرمایید.

ثبت سفارش


جهت شروع پروسه تعمیر مبلمان خود، فقط با شماره‌های زیر تماس بگیرید. بعد از ثبت اطلاعات و درخواست شما، در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان مرکز تعمیر مبل در یافت آباد به منزل شما آمده و اقدامات لازمه را انجام خواهند داد.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 × چهار =