مبل آرکانا

طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.

خدمات تعمیر مبل در نیاوران

خدمات تعمیر مبل در نیاوران

آرکانامبل در رسانه ها

در نیاوران تهران زندگی می‌کنید؟

به دنبال مراکز معتبر و با کیفیت تعمیر مبل در نیاوران هستید؟

می‌دانیم که خرید مبلمان جدید برای همه امکان پذیر نیست. از سوی دیگر نگرانی‌های درباره هزینه تعمیرات مبل، کیفیت کار و موضوعات پیرامون تعمیر مبل از دیگر مشکلاتی است که ذهن هر مخاطبی را به خود مشغول کرده است.

در مقاله‌های پیشین به تعمیر مبل در شمال تهران پرداخته و هر آنچه را که باید در این باره بدانید را خدمتتان ارائه کرده ایم. در این بخش قصد داریم به طور دقیق به تعمیر مبل در محدوده نیاوران بپردازیم. لازم به ذکر است که مبل آرکانا آماده خدمت رسانی به همه ساکنین تهران است.

فرقی نمی‌کند که در شمال تهران زندگی می‌کنید یا در غرب یا شرق. تنها کافی است که با شماره‌های زیر تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت در محل حاضر گشته و به طور رایگان از مبل‌های شما بازدید می‌کنند.

تعمیر مبل در نیاوران

تعمیر انواع مبلمان در تهران؛ نیاوران

در کشور عزیزمان ایران، مبلمان‌های زیادی متناسب با انواع سلیقه‌ها و طرح‌ها و همچنین انواع قیمت‌ها مشاهده می‌گردد. اغلب افراد در منازل خود از مبلمان‌های راحتی استفاده می‌کنند. اما کسانی هستند که از مبلمان‌های استیل، کلاسیک و سلطنتی استفاده کنند. این نوع مبلمان‌ها اغلب در سالن‌های پذیرایی و مهمانی‌ها استفاده می‌گردد.

تفاوتی ندارد که از چه مبلمانی استفاده می‌کنید. همه آن‌ها بعد از گذشت مدتی دچار فرسودگی و خرابی شده و به تعمیرات احتیاج دارند. در ادامه به طور اختصاصی به تعمیرات انواع مبلمان خواهیم پرداخت.

خدمات و سرویس‌های تعمیرات مبل در نیاوران

مبل آرکانا با افزایش پهنای سرویس دهی خود، خدمات ارزنده‌ایرا به ساکنین تهران ارائه می‌کند. در راستای این خدمات، تعمیر مبل در نیاوران نیز در دستور کار قرار گرفته و خدمات بی نظیری به مشتریان ارائه می‌شود.

از جمله این خدمات می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • تعمیر انواع مبلمان راحتی، استیل، کلاسیک، چرم و …
  • رنگ کاری مبلمان‌ها
  • تعویض پارچه مبل و انجام رویه کوبی در نیاوران
  • تعمیر انواع شکستگی‌های پایه، کلاف و …

در ادامه‌ایمبحث به طور کامل به توضیح هریک از آن‌ها می‌پردازیم. اما اگر وقت کافی برای مطالعه این بخش را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان ما تماس گرفته تا راهنمایی‌های لازم خدمتتان ارائه گردد.

تعمیرات مبل در نیاوران تهران

تعمیر مبل نیاوران تهران

تعمیر مبلمان راحتی در نیاور

مبلمان‌های راحتی نسبت به سایر مبلمان‌ها بیشتر در معرض خرابی و فرسودگی قرار می‌گیرند. دلیل آن هم استفاده مداوم و زیاد از این نوع مبلمان است. داشتن نشیمنگاه و دسته‌های نرم و راحت از ویژگی‌های این نوع مبلمان است. امروزه نوع جدیدی از مبلمان‌ها نیز به وجود آمده است که با نام مبلمان‌های تختخواب شو شناخته می‌گردند.

در بخش تعمیر تخصصی مبل نمونه‌های متنوعی از تعمیرات مبلمانی که توسط آرکانا انجام شده،  قرار داده شده است. برای آشنایی بیشتر می‌توانید از این بخش دیدن فرمایید.

تعمیر مبل استیل در نیاوران

مبلمان استیل در انواع مختلفی چون مبل کلاسیک، سلطنتی و … تهیه و تولید می‌گردد. زیبایی و ظرافت در این نوع مبلمان‌ها نظر هر بیننده‌ایرا به خود جلب می‌کند. درواقع هدف اصلی از تهیه مبلمان‌های کلاسیک و سلطنتی نیز همین است. آن‌ها تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا ظرافت و زیبایی را به رخ مخاطبان بکشند.

خرابی و بروز مشکل در این نوع مبلمان‌ها نسبت به سایر آن‌ها کم بوده اما دور از انتظار نیست. موضوع قابل بحث این است که ظرافت، نقش‌های زیبا و استفاده از مواد خاص، تعمیرات مبلمان استیل را کمی‌سخت خواهد کرد.

مبل آرکانا با سال‌ها تلاش و تجربه در این زمینه این مشکل را حل کرده است. در کارنامه و رزومه کاری مبل آرکانا تعداد زیادی از تعمیرات مبل‌های استیل، سلطنتی و … به چشم می‌خورد که در بخش گالری تعمیرات می‌توانید تعدادی از آن‌ها را مشاهده کنید. اگر به اطلاعات و تصاویر بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با در ارتباط باشید.

تعمیر مبل در نیاوران

تعمیر مبل چرم نیاوران

مبلمان‌های چرم؛ مبلمان‌هایی که در صورت خرابی یا پوسته پوسته شدن چاره‌ایجز تعویض آن وجود ندارد!

دست نگه دارید!!!

این تنها راه حل نیست. احتمالا این مشکل برای اغلب افرادی که مبلمان‌های چرمی‌دارند، به وجود آمده است. اگر شکاف یا خرابی مبلمان‌های شما در حد و اندازه خیلی کمی‌باشد، به راحتی توسط کارشناسان ما رفو خواهند شد. در صورتی که حجم و اندازه خرابی بیش از اندازه معمول باشد، روش‌های دیگری چون تعویض روکش چرم، جایگزین آن خواهد شد.

رویه کوبی مبل نیاوران

رویه کوبی مبل یکی از حساس ترین و تخصصی ترین بخش‌های تعمیرات مبل است. در این بخش، رویه مبل جدا شده  و سپس بخش‌های دیگر آن وارسی می‌گردد. بعد از تعمیر قسمت‌های آسیب دیده و خراب، مجددا بخش رویی مبل قرار داده می‌شود.

 مباحث و نکات پیرامون رویه کوبی مبل در این بخش نمی‌گنجد. به زودی در مقاله دیگری به طور اختصاصی به آن خواهیم پرداخت.

رویه کوبی مبل در نیاوران

هزینه تعمیر مبل در نیاوران

هزینه تعمیر و کیفیت انجام کار مهم ترین دغدغه مشتریان است. از سوی دیگر عواملی چون زمان تحویل یا نحوه حمل کار از دغدغه‌های دیگری است که ذهن مشتریان را به خود مشغول می‌کند.

برآورد هزینه با توجه به مقدار خرابی و هزینه‌های جانبی دیگر محاسبه می‌گردد.

در مبل آرکانا محاسبه هزینه تعمیر مبل در نیاوران مطابق مراحل زیر انجام می‌گیرد.

  • در ابتدا شما با یکی از راه‌های ارتباطی تماس گرفته و سپس درخواست خود را با کارشناسان ما در میان می‌گذارید.
  • سپس کارشناسان ما بصورت رایگان از مبلمان‌های شما در محل بازدید کرده و نتایج را خدمتتان بازگو می‌کنند. در این مرحله مقدار هزینه به صورت نسبی خدمتتان ارائه می‌گردد.

البته شما روش دیگری نیز در پیش رو دارید. عکس مبلمان‌های خود را از طریق شماره واتساپ ارسال کرده و از مقدار هزینه تعمیر آن مطمئن گردید.

تعمیرات مبل در نیاوران تهران

هزینه تعمیر مبل در نیاوران

نحوه حمل و نقل برای تعمیر مبل در نیاوران

نحوه حمل بارها بدین صورت است که بعد از تماس و بازدید از مبلمان‌ها، در صورت رضایت مبلمان‌های شما از طریق وسایل حمل و نقلی مبل آرکانا به کارآگاه ارسال می‌گردد.

مقدار هزینه حمل بار به صورت توافقی بین مشتری و کارشناسان مشخص خواهد شد.

تعمیرات مبل در نیاوران  با مبل آرکانا

تعمیرات مبل آرکانا از تعدادی تعمیرکار ماهر و با تجربه تشکیل شده است. این مجموعه در زمینه تعمیر انواع مبلمان نظیر مبلمان‌های راحتی، کلاسیک، استیل، سلطنتی و انواع مبلمان‌های عتیقه و …فعالیت کرده و مجوز دریافت کرده است. علاوه بر این مبل آرکانا در زمینه فروش مبلمان کلاسیک نیز فعالیت می‌کند.

مجموعه مبل آرکانا در محدوده شرق تهران مستقر بوده و شعبه اصلی آن‌ها در محدوده دلاوران است. اما این موضوع موجب محدود شدن خدمات این شرکت نگشته است. تنها با یک تماس شما، مشاوران و متخصصین مبل آرکانا در محل حاضر شده و به صورت رایگان از آن‌ها دیدن می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 × سه =