مبل آرکانا

طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.

خدمات تعمیر مبل در شمال تهران

خدمات تعمیر مبل در شمال تهران

آرکانا مبل در رسانه ها

ساکن شمال تهران هستید؟

بهترین مراکز تعمیر مبل در شمال تهران کدام هستند؟

نحوه خدمات رسانی آن‌ها چگونه است؟ چه محدوده‌هایی را پوشش می‌دهند؟

مراکز مختلفی تحت عنوان تعمیرات مبل در شمال تهران فعالیت می‌کنند. ما امروز قصد داریم، یکی از بهترین مراکز معتبر و مناسب را خدمتتان ارائه و معرفی کنیم که تعمیرات مبل را در سطح تهران به طور کامل پوشش می‌دهد.

مبل آرکانا مجموعه‌ای متشکل از چندین کارشناس و تعمیر کار مجرب است که تعمیرات کلیه مبل‌های راحتی، استیل، تختخوابشو، چرم، تعمیرات مبل ال، آشپزخانه، اداری و همچنین فروش مبلمان کلاسیک را به طور کامل و دقیق انجام می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با خدمات مبل آرکانا در شمال تهران و مراحل انجام تعمیر مبل در شمال تهران پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی مبل آرکانا؛ تعمیر تخصصی مبلمان در شمال تهران

شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلفی در زمینه تعمیر مبلمان در تهران فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها نتایج درخشانی داشته و مشتریان زیادی دارند.

اما موضوعی که ذهن اغلب مشتریان را به خود درگیر کرده، کیفیت کار و نحوه خدمات رسانی است. این نوید را به شما می‌دهیم که این دغدغه در مبل آرکانا به طور کامل بر طرف شده است. در این مجموعه متخصصین ما بعد از دریافت مبل با انجام ایده پردازی‌ها و طراحی‌ها در کوتاه ترین زمان، بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. قابل به ذکر است، طرح‌های ارائه شده زیر نظر مشتری پیاده خواهند شد تا مشتری هیچ دغدغه و نگرانی نسبت به نتیجه کار نداشته باشد.

 شما می‌توانید در بخش گالری تعمیرات مجموعه ای از نمونه کار تعمیر مبل را مشاهده کنید.

شعبه اصلی مبل آرکانا در شرق تهران و در محدوده دلاوران است. اما این موضوع به معنای محدودیت خدمت رسانی نیست. بلکه کلیه مشتریان در سراسر تهران می‌توانند با شماره گیری 02177093302 یا 09123302847 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و برای انتقال و تعمیر مبل‌های خود اقدام کنند.

در ادامه به طور کامل و مفصل به خدمات دهی این شرکت در شمال تهران خواهیم پرداخت.

تعمیر مبل در شمال تهران

خدمات تعمیر مبل در شمال تهران

مبلمان یکی از اجزای خانه‌ها و ساختمان‌های امروزی است. این وسیله به عنوان یک اجزای جدایی ناپذیر از آن‌ها شناخته شده و بخشی از آن‌ها به شمار می‌آید. کوچکترین عیب یا خرابی در آن‌ها می‌تواند در ظاهر محیط تاثیر گذاشته و انرژی منفی را به دیگران منتقل کند. به همین دلیل اغلب افراد بعد از مواجه با آن‌ها در صدد رفع و تعمیر آن هستند.

آیا هر نوع خرابی در مبل قابل تعمیر است؟

پاسخ این سوال وابسته به نوع و ظاهر مبل‌های شماست. بله در مبل آرکانا شما می‌توانید هر نوع خرابی را تعمیر کرده و آن را به طور کامل برطرف کنید. اما گاهی اوقات، مبل‌ها به اندازه ای فرسوده و خراب شده‌اند که هزینه تعمیر آن بیشتر از هزینه خرید یک دست مبل جدید خواهد شد. بنابراین کارشناسان ما توصیه می‌کنند که در چنین شرایطی از تعمیر آن صرف‌نظر کنید.

خدمات تعمیر مبل در شمال تهران نیز مانند سایر مناطق تهران شامل موارد زیر می‌گردد. در واقع مبل آرکانا کلیه خدمات تعمیر مبل را اعم از کوچکترین تعمیرات تا بزرگترین که شامل رویه کوبی مبل و … می‌گردد را بر عهده گرفته و سعی می‌کند که هر یک از آن‌ها را به بهترین کیفیت به شما ارائه کند.

  • تعمیرات جزئی مبل : مانند تعمیر صندلی، میز ناهارخوری، انواع صنایع چوبی
  • تعمیرات کلی و تخصصی مبل: رویه کوبی مبل، تعمیرات مبلمان استیل، راحتی، چرمی، انواع مبلمان‌های اداری و خانگی، خارجی و ایرانی و …
  • لکه گیری و رنگ کاری
  • تعویض و تعمیر کلاف مبل
  • تعمیر و تعویض پارچه مبل
  • حمل بار‌ها

موارد فوق تنها نمونه ای از خدمات مبل در شمال تهران به شمار می‌رفت که توسط مبل آرکانا انجام می‌گیرد.

تعمیرات مبل در شمال تهران

تعمیرات مبل راحتی در شمال تهران

تقاضای تعمیر مبل راحتی در شمال تهران، از دیگر تقاضاها بیشتر است. همانطور که می‌دانید مبلمان‌های راحتی یکی از راحت ترین و در عین حال پرکاربرد ترین مبلمان‌ها در سطح دنیا به شمار می‌آید. در اغلب خانه‌های ما ایرانی‌ها نیز این نوع مبلمان جایگاه ویژه‌ای دارد. البته در میان تعمیر انواع مبلمان راحتی، تعمیر مبلمان تختخوابشو در شمال تهران نیز به چشم می‌خورد.

مبلمان تختخوابشو به دلیل برخی از ویژگی‌های منحصربفرد خود جایگاه خوبی در بین مبلمان‌های راحتی داشته و بسیار پرکاربرد است.

مبل‌های راحتی ظاهری ساده داشته و هدف اصلی آن‌ها انتقال حس راحتی و آسایش به مخاطب است. این نوع مبل‌ها دارای ارتفاعی پایین، بالشتک‌های نرم و نشیمنگاه‌های راحت هستند. ظاهر ساده آن‌ها ممکن است که مخاطب را به اشتباه انداخته و آن‌ها را فریب دهد. درواقع برخی از مخاطبان تصور می‌کنند که تعمیر آن‌ها نیز مانند ظاهرشان ساده بوده و به تخصص خاصی نیاز ندارد. جسارتا باید خدمتتان عرض کنیم که این  تصور کاملا اشتباه است!

در مقاله دیگری از سایت به طور کامل به فرآیندی به نام رویه کوبی مبل پرداخته‌ایم. رویه کوبی مبل یکی از تخصصی‌ترین بخش‌های تعمیرات مبل است که در ادامه به طور مختصر به آن خواهیم پرداخت.

رویه کوبی مبل به فرآیند تعویض و تعمیر زیر ساخت مبل گفته می‌شود. این فرآیند شامل تعمیر کلاف‌ها، پارچه و … می‌گردد.

بنابراین تعمیر مبل در منزل، کمی ‌ریسک پذیر بوده و امکان خطا و اشتباه در آن وجود دارد. پیشنهاد ما تماس با کارشناسان مبل آرکانا است. اما اگر باز هم اصرار بر تعمیر آن در منزل دارید، بهتر است که اندکی درباره تعمیرات مبل مطالعه کرده و سپس اقدام به انجام این کار کنید. مجددا تاکید می‌کنیم که درباره رویه کوبی مبل تحقیق و تقریبا بر آن مسلط گردید.

برای تعمیر مبلمان راحتی در شمال تهران تنها کافی است که تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد از بررسی‌های لازم، شما را راهنمایی کرده و نحوه انتقال، هزینه تعمیر مبل راحتی در شمال تهران و … را خدمت شما ارائه خواهند کرد.

تعمیر تخصصی مبل استیل شمال تهران

مبل استیل از سری مبل‌هایی است که هنوز در ایران مورد استفاده قرار گرفته و از آن استفبال می‌گردد. این نوع مبل‌ها که ظاهر و طراحی آن‌ها بر گرفته از مبل‌های کلاسیک است، با نام مبل‌های سلطنتی نیز شناخته می‌گردد. به عبارتی دیگر مبلمان سلطنتی بخشی از مبلمان استیل به شمار می‌آید. بهتر است بدانید که در خدمات تعمیر مبل در شمال تهران که توسط مبل آرکانا انجام می‌گردد، تعمیرات مبل استیل نیز قرار دارد.

در مبل‌های استیل، توجه به ظاهر و نقش‌های آن، کمتر بوده و می‌توان گفت که راحتی در آن‌ها نقشی ندارد. تاج‌های زیبا طرحدار و دسته‌های مبل منحصر به فرد، از ویژگی‌های بارز این نوع مبل است. این نوع مبل‌ها اغلب برای مهمانی و پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل خرابی آن‌ها کم‌تر بوده و طول عمر بالایی دارند.

با این وجود، ممکن است که برخی از مشتریان شمال تهران نیز چنین مبل‌هایی داشته و به دنبال تعمیر آن‌ها باشند.

تعمیر مبل سلطنتی یکی از خدمات تعمیرات مبل استیل در شمال تهران به شمار می‌آید. این مجموعه کلیه تعمیرات مبل استیل مانند تعمیر پایه‌ها، تاج‌ها، فوم‌ها، رویه کوبی و تعویض پارچه‌های رویه مبلی را با بهترین قیمت و کیفیت انجام می‌دهد.

برای نحوه خدمت رسانی تعمیرات مبل شمال تهران لطفا تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد.

همچنین شما می‌توانید برای مشاهده نمونه کار بیشتر به بخش گالری تعمیرات این سایت مراجعه کنید.

تعمیر مبل چرمی‌در شمال تهران

مبل‌های چرمی ‌از آن دسته مبل‌هایی هستند که هم در خانه‌ها و هم در ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند. مبل‌های چرمی ‌تنها مختص خانه‌های مدرن نیستند، بلکه حتی اگر به خانه‌های قدیمی ‌نیز وارد شوید، می‌توانید نمونه‌هایی از آن‌ها را مشاهده کنید.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر تعمیرات مبل از آرکانا لطفا کلیک کنید.

مبل‌های زیبا و راحت که نمایی زیبا به خانه‌ها بخشیده است. اما این نوع مبل‌ها یک اشکال بزرگ دارد و آن هم حساسیت بسیار بالای آن‌ها است. در واقع این نوع مبل‌ها به نگهداری بیشتری نیاز داشته و با کمی‌ سهل انگاری امکان خرابی آن‌ها وجود دارد.

پوسته پوسته شدن چرم مبل یا بروز ترک‌هایی بر روی آن‌ها از جمله مشکلات شایعی است که برخی از مشتریان از آن شکایت دارند. البته با انجام برخی کارها می‌توان تا حد زیادی از بروز چنین اتفاق‌هایی جلوگیری کرد. مثلا می‌توانید هر چند مدت روی آن‌ها را با روغن‌هایی چرب کنید. یا اینکه محل قرار گیری آن‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنید که در مجاورت هوا یا برودت سرد قرار نگیرند.

با این وجود هنگامی‌که نگاهی به لیست تعمیر مبل شمال تهران می‌اندازیم، نمونه‌های زیادی از تعمیر مبل چرمی‌ به چشم می‌خورد.

متاسفانه اغلب اوقات روشی برای تعمیر روکش مبل‌های چرمی ‌وجود ندارد و باید تعویض گردند. برای این کار شما می‌توانید از پارچه‌هایی چرمی ‌یا نوع دیگری از پارچه‌ها استفاده کنید.

نگران نباشید!

کارشناسان آرکانا قبل از انجام هر کاری مشاوره‌های لازم را خدمت شما ارائه کرده و سپس با توجه به بودجه و نظر شما اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

تعمیر مبل کلاسیک در شمال تهران

شاید مبل‌های شما از نوع کلاسیک بوده و در هیچ یک از گروه‌های فوق قرار نداشته باشد. آرکانا در رزومه کاری خود تعمیر این نوع مبل‌ها را نیز بر عهده داشته و آماده خدمت رسانی به شماست.

تاریخچه مبل‌های کلاسیک به اروپا بازگشته و تولیدکننده اصلی آن‌ها نیز کشور ایتالیا شناخته شده است. با گذشت زمان این نوع مبل‌ها به قاره آسیا و کشور ایران راه پیدا کرده و یکی از مبل‌های مورد علاقه آن‌ها به شمار می‌رود.

ظاهر این نوع مبل‌ها نیز مانند مبل‌های استیل از ظرافت بالایی برخوردار بوده و هدف اصلی آن‌ها نیز زیبایی منحصربفرد است. درواقع در مبل‌های کلاسیک راحتی در اهداف و معیارهای آخر قرار گرفته است.

با توجه به ظرافت و طراحی‌های مبل‌های کلاسیک، تعمیر آن‌ها از عهده افراد بی تجربه خارج است. چه بسا کسانی که بدون دانش و تجربه کافی دست به چنین کاری زده و نتیجه ای جزء شکست و خرابی مبل به همراه نداشته است.

تعمیر مبل کلاسیک در شمال تهران توسط مبل آرکانا امکان پذیر است. قبل از آنکه به شما پیشنهاد تماس با کارشناسان را ارائه کنیم، پیشنهاد می‌کنیم که سری به گالری تعمیرات مبل که در این سایت تعبیه شده است، بزنید. در این بخش می‌توانید نمونه‌هایی از تعمیر مبل کلاسیک که توسط آرکانا انجام شده است را مشاهده کنید. اگر به دنبال مشاهده نمونه‌های بیشتر هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با توجه به روزمه آرکانا شما می‌توانید با خیال راحت به این مجموعه اعتماد کنید.

مراحل انجام تعمیرات مبل در شمال تهران

قبل از آنکه به مراحل تعمیرات مبل بپردازیم و آن‌ها را شرح دهیم، به چند نکته مهم می‌پردازیم.

تعمیر مبل با مراحل و سلسله مراتبی همراه است که رعایت آن‌ها از ملزمات انجام کار می‌باشد. فرقی نمی‌کند که خود این کار را انجام دهید، یا این کار را به فرد دیگری واگذار کنید.

نکته اول درباره جدا سازی رویه مبل است. اگر قصد تعویض و خرید مجدد آن را ندارید، خیلی مراقب باشید. به آرامی‌ و با دقت منگنه‌ها را جدا کرده و سپس رویه مبل را بدون هیچ آسیبی جدا کنید.

نکته دوم درباره کلاف‌ها، فنرها و بدنه مبل است. در کارآگاه دستگاهی چون سنباده زنی وجود دارد که هرگونه ناهمواری را از روی بدنه برطرف می‌کند. در صورت نداشتن دستگاه و تعمیر در منزل می‌توانید از ورقه‌های سنباده استفاده کنید.

  • حال مراحل انجام تعمیر مبل را خدمتتان شرح می‌دهیم. توجه داشته باشید که این فرآیندها تنها مراحل انجام تعمیر مبل در شمال تهران نیست. بلکه در مجموعه مبل آرکانا انجام می‌گیرد.
  • مرحله اول از این کار پیدا کردن خرابی‌ها و مشکلات مبل است. این مشکلات می‌توانند شکستگی پایه‌ها، سوختگی یا پارگی رویه مبل و … می‌باشد. بعد از یافتن، هر یک را با نشانه ای مشخص کرده تا در هنگام تعمیر فراموش نگردد.
  • مرحله دوم نیز قسمت‌هایی که پاره شده یا آسیب دیده است را باید برطرف کنید. درواقع می‌توانید به وسیله برخی از ابزارها مانند چاقو، اضافه‌های آن را برطرف کرده و سپس اقدام به برش‌هایی منظم کنید.
  • مرحله سوم نیز باید فرآیند وصله زنی را انجام دهید. برای وصله زنی می‌توانید از پارچه‌هایی مانند برزنتی و کتان استفاده کنید. در وصله زنی نیز پارچه را در پشت محل قرار داده و سپس اقدام به دوخت آن کنید. مرحله وصله زنی یکی از مهم‌ترین مراحل تعمیر مبل در آرکانا به شمار می‌آید. بعد از دوخت وصله، باید از چسب وصله زنی استفاده کنید. در ابتدا وصله دوخت شده را صاف کرده و سپس چسب را بین پارچه برزنتی و رویه قرار دهید.
  • بعد از انجام مراحل فوق، شما مهم‌ترین کارهای تعمیر مبل را انجام داده‌اید. حالا می‌توانید از فیلر برای پر کردن سطوح ناهموار وصله‌ها استفاده کنید. ماده فیلر معمولا قبل از شروع مراحل تعمیر آماده شده تا بلافاصله بعد از وصله بر روی آن کشیده شود. فیلر کشی در حدود 3 الی 4 بار تکرار می‌گردد تا سطوح ناهمواری بر روی آن نماند.
  • در مبل‌هایی که جنس پارچه‌های آن‌ها قابل رنگ کاری یا چرمی ‌است، بعد از فیلرکشی فرآیند رنگ کردن این نقاط آغاز می‌گردد. تا رنگ‌های آن‌ها کاملا یک دست گردند.

تعمیرات مبل شمال تهران

کلیه مراحل فوق، نیاز به دقت و تجربه خاصی است. کوچکترین اشکال و بی‌توجهی در آن‌ها می‌تواند در کیفیت کار تاثیرگذار بوده و موجب بی اعتمادی مشتری گردد.

اگرچه برخی افراد تمایل دارند که این کار به طور شخصی در منزل انجام دهند، اما ما به عنوان کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، پیشنهاد نمی‌کنیم.

پیشنهاد ما به شما این است که تعمیرات مبل در شمال تهران و به طور کلی سراسر تهران را به افراد متخصص واگذار کنید. برای این کار می‌توانید از متخصصین و مشاوران مبل آرکانا بهره مند گردید. منتظر شنیدن صدای گرم شما از طریق شماره تماس‌های 02177093302 و 09123302847 هستیم.

مناطق ارائه خدمات مبل آرکانا در شمال تهران

همانطور که گفتیم مبل آرکانا در محدود شمال تهران نیز خدمات رسانی کرده و همه محدوده‌ها و محلات آن را شامل می‌گردد. از جمله محله‌هایی که شامل تعمیر مبل در شمال تهران می‌گردند، عبارت اند از :

  • تعمیرات مبل در تجریش
  • تعمیرات مبل در زعفرانیه
  • تعمیرات مبل در نیاوران
  • تعمیرات مبل در جردن
  • تعمیرات مبل در فرشته
  • تعمیرات مبل در اوین
  • تعمیرات مبل در قلهک
  • تعمیرات مبل در ولنجک
  • تعمیرات مبل در پاسداران
  • تعمیرات مبل در ازگل
  • تعمیرات مبل در اقدسیه

در هر کجای شمال تهران زندگی می‌کنید، تنها کافیست که با شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید.

هزینه تعمیر مبل در شمال تهران

از عوامل و معیارهایی که در محاسبه هزینه تعمیر مبل نقش دارند، به شرح زیر است :

  • نوع مبل
  • تعداد
  • میزان خرابی
  • مواد اولیه
  • هزینه‌های جانبی
  • هزینه و دستمزد
  • و…

همانطور که بارها اشاره کردیم، دفتر اصلی مجموعه مبل آرکانا در شرق تهران و در محدوده دلاوران است. اما این موضوع به معنای افزایش هزینه برای ساکنین سایر نقاط تهران نیست.

برخی افراد تصور می‌کنند که به دلیل مسافت زیاد، هزینه‌های آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. در حالیکه مبل آرکانا این مشکل را حل کرده و هزینه ایاب ذهاب را با توجه به نظر مشتری به حداقل می‌رساند.

آرکانا آماده خدمت رسانی

آرکانا با تجربه و تیم تخصصی در تولید و تعمیر مبل آماده خدمت رسانی در سراسر تهران است. اگر به دنبال مرکزی معتبر برای تعمیر مبل در شمال تهران هستید، آرکانا را امتحان کرده و به آن‌ها اعتماد کنید.

مبل آرکانا کارشناسان و مشاورانی را جهت راهنمایی مشتریان قرار داده و همه روزه آماده خدمت رسانی هستند. برای ارتباط با آن‌ها تنها کافیست با شماره 02177093302 یا 09123302847 تماس برقرار کرده و در خواست خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

در این صفحه نمونه‌هایی از مبل‌هایی که توسط آرکانا تعمیر شده بودند، قرار داده شد. برای مشاهده بیشتر آن‌ها می‌توانید بخش گالری تعمیرات در این سایت مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− دو = 3