مبل آرکانا

طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.

تعمیر مبل استیل قدیمی

تعمیر مبل استیل قدیمی

آرکانا مبل در رسانه ها

 تعمیر مبل استیل قدیمی‌ کار هر کسی نیست. این نوع از مبلمان‌ها ارزش و اعتیار زیادی داشته و مسلما برای شما خیلی ارزشمند است. اما همانطور که می‌دانید تعمیر این نوع مبلمان‌ها کار راحتی نیست و نیازمند دانش و تجربه لازم است.

آیا تعمیر مبل استیل قدیمی‌ امکان پذیر است؟

آیا می‌توان علارقم حفظ ظاهر مبل، به راحتی آن را تعمیر کرد؟ تعمیرات مبل چگونه چگونه و تا چند روز انجام می گیرد؟

شاید سوالات فوق  نیز برای شما نیز به وجود آید. در ادامه این بخش به طور کامل به توضیح نکات پیرامون مبل‌های استیل قدیمی‌ خواهیم پرداخت.

در مبل آرکانا تعمیر انواع مبلمان استیل در سراسر تهران انجام می‌گیرد. برای استفاده از این خدمات تنها کافیست که با شماره‌های زیر تماس بگرید.

تعمیر مبل استیل قدیمی

آیا مبل‌های قدیمی‌را می‌توان تعمیر کرد؟

خیلی از وسایل قدیمی‌ داخل خانه ما هستند که به هر دلیلی دل کندن از آنها برای ما سخت است، گاهی اوقات پر از خاطره اند و گاهی اوقات به خاطر جنس و کارایی که دارند، هنوز قابل استفاده اند. با وجود شرایط اقتصادی موجود؛ دور انداختن وسایل خانه و خرید وسایل جدید کار سخت و گاهی غیر ممکن است و نمی‌توانیم آنها را دور بیندازیم.

یکی از همین وسایل خانه که در اکثر منازل ما وجود دارد مبلمان هستند، به جرئت می‌توان گفت مبلمان چشم خانه تان محسوب می‌شود، وقتی وارد خانه ی جدیدی می‌شوید اولین چیزی که در آن خانه توجه شما را جلب می‌کند، همان مبلمانی است که در خانه وجود دارد.

اگر یک نگاهی به سایت‌های فروش مبلمان انداخته باشید یا توی بازار از کنار مغازه‌های مبلمان فروشی رد شده باشید متوجه خواهید شد که همان مبلی که در منزل شماست با قیمت گزافی فروش می‌رود، شاید مبلمان تان کمی‌رنگ و رورفته باشد، دچار پارگی یا هرگونه آسیب دیگری شده باشد، اما آیا دور انداختن آن کار درستی است؟ پس بهتر است که به فکر تعمیر مبل استیل قدیمی‌ تان بیفتید.

تعمیر مبل سلطنتی قدیمی

شاید در منزلتان از مبل سلطنتی استفاده می‌کنید و همیشه برایتان سوال بوده است که آیا می‌وشد مبلمان سلطنتی قدیمی‌ مان را دوباره بازسازی کرد و یا تعمیر کرد؟

باید به شما بگویم که خیالتان راحت باشد، در ادامه به شما می‌گویم که چگونه می‌توانیم مبل سطلنتی قدیمی‌ تان را تعمیر کنیم، همجنین برای تعمیر تخصصی مبل خود میتوانید به آرکانا اعتماد کنید

تعویض کلاف مبل:

برای تعمیر مبل استیل قدیمی‌ شاید بهتر باشد به شما بگویم که کلاف مبل گاهی دچار آسیب دیدگی می‌شود و همین باعث لق شدن آن می‌شود. لق شدن کلاف مبل همیشه یکی از ناراحتی‌های آنانی است که در خانه مبل سلطنتی استفاده می‌کنند و فکر می‌کنند که قابل تعمیر نیست! اما تعمیرکاران ما می‌توانند کلاف مبل شما بررسی کنند و آن را تقویت کنند تا دیگر دچار لقی نشود.

تعویض پارچه مبل:

کاملا درست شنیدید! شما می‌توانید پارچه ی مبل سطلنتی تان را به راحتی تعویض کنید، اگر پارچه آن دچار پارگی، سوختگی، آسیب دیدگی شده باشد و حتی دیگر از رنگ آن خسته شدید و یا پارچه ی آن بی رنگ و رو شده است ما می‌توانیم پارچه اش را برای شما تعویض کنیم تا شما با یک دست مبل جدید خانه تان را رنگ و رو ببخشید و به همین راحتی نسبت به تعمیر مبل استیل قدیمی‌ تان اقدام کنید.

تعویض پارچه رویه مبلی

تعمیر شکستگی و پریدگی چوب مبل:

یکی دیگر از مشکلات کسانی که از مبل سلطنتی استفاده می‌کنند، شکستگی دسته مبل، پایه مبل و یا پریدگی چوب مبل است. اما این مشکل هم قابل حل است و ما می‌توانیم آن قسمتی که دچار آسیب دیدگی شده است را تعمیر و سپس رنگ کاری کنیم.

خراشیدگی‌هایی که در سطح چوب بوجود می‌آید و بدنه ی مبل فرسوده نشان داده می‌شود هم توسط تعمیر کاران قابل حل است.

تعویض فوم و اسفنج، فنربندی، ورق کاری و … نیز از دیگر خدماتی است که برای تعمیر مبل استیل قدیمی‌ انجام می‌دهیم.

تعمیر مبل چوبی قدیمی

برای تعمیر کردن مبل‌های چوبی قدیمی، تعمیرکاران ما می‌توانند به چند شیوه ی زیر مبلمان شما را به روز اول تبدیل کنند:

روش اول: بازسازی مبل‌های قدیمی‌ با رسیدگی به پارچه مبلی و یا کاور مبل

باید به این نکته توجه داشته باشید که  پارچه مبل تان تنها دچار لکه و آلودگی شده است یا دیگر قابل استفاده نیست و به طور کامل از بین رفته است؟

اگر پارچه مبل تان از بین رفته و دیگر قابل استفاده نیست پس باید تعویض شود یا برای تعمیر مبل استیل قدیمی‌ از کاور مبلی مناسب استفاده کنید.تعمیرات مبل استیل قدیمی

روش دوم: اضافه کردن لایه‌ایچوب به قالب و اسکلت مبل

وقتی زمان زیادی از مبل‌های چوبی استفاده می‌کنید، کلاف و قالب مبل دچار آسیب دیدگی می‌شود و کیفیت قبلی خود را از دست می‌هد، تعمیر کاران ما برای تعمیر مبل استیل قدیمی‌ با اتصال لایه چوبی به قاب مبل و انجام یک سری کارها برای تعمیر اسکلت مبل تان،‌ایمشکل را بر طرف می‌کنند.

روش سوم: بازسازی مبل‌های قدیمی‌ با رفع آثار خش افتادگی از روی چوب و بدنه مبل

همیشه بعد از استفاده طولانی مدت از مبل‌های چوبی، دچار خش افتادگی‌هایی می‌شوند که چهره ی زیبایی ندارند و جلوه مبل را از دست می‌دهند و به نظر می‌رسد که مبلمان دچار کهنگی شده است.

اما این کار هم قابل حل است و شما می‌توانید با سپردن مبلمان تان به دست تعمیرکاران ما تعمیر مبل استیل قدیمی‌ را انجام دهید.

تعمیر مبل راحتی قدیمی

انتخاب نوع تعمیر کار بر اساس نوع مبلمان تان خیلی اهمیت دارد که گاهی اوقات افراد این موضوع را نادیده می‌گیرند، شما باید تعمیر کاری را انتخاب کنید که به انواع مبلمان از جمله: راحتی، سلطنتی، تخت خواب شوو … اشراف کامل داشته باشند تا بتوانند به راحتی و در کمترین زمان و به بهترین شکل نسبت به تعمیر مبل استیل قدیمی‌ شما اقدام کند تا نیازی نباشد که دوباره هزینه کنید و مجددا مبلمان تان را تعمیر کنید.

ما در مجموعه مان به شما اطمینان می‌دهیم که از مجرب ترین تعمیرکاران استفاده می‌کنیم که تخصص شان در زمینه ی انواع مبلمان‌هاست و می‌توانند به بهترین شکل مبلمان خانه تان را تعمیر کنند.

تعمیر مبل استیل قدیمی

برای تعمیر مبل استیل قدیمی‌ باید توجه کرد که میزان آسیب دیدگی مبل به چه صورت است:

میزان فرسودگی چوب مبل استیل:

گاهی اوقات فرسودگی چوب مبل شما آن قدری شدید است که تعمیر کردن آن فقط هدر رفتن هزینه و وقت شماست و تعمیر کار این مطلب را با شما در جریان می‌گذارد تا شما به فکر مبلمان جدید باشید، اما اگر این فرسایش شدید نباشد و قابل تعمیر باشد مطمئن باشید که در مدت زمان مناسبی برای شما انجام می‌شود.

میزان شکستگی و فرسودگی چهارچوب مبل استیل:

منظور از چهارچوب مبل استیل همان کلاف و چوب مبل استیل شماست که اگر شکستگی غیر قابل تعمیری داشته باشد، از طرف تعمیر کار قابل حل نیست. اما اگر شکستگی و آسیب دیدگی آن در حدی باشد که بتوان تعمیر کرد می‌توانید با خیال راحت آن را به تعمیر کاران ما بسپارید تا نسبت به تعمیر مبل استیل قدیمی‌ شما اقدام کنند.

تعمیر مبلمان استیل

چه زمانی باید برای تعمير مبل اقدام کنیم؟

  • شنیدن صدای جیر جیر هنگام نشستن روی مبل
  • از دست دادن فرم و حالت کوسن‌ها و نشیمن گاه مبل
  • بروز جوش و خراش و حتی آلرژی در شما
  • تغییر فرم و رنگ پارچه مبلی

 

هزینه تعمیر مبلمان چقدر است؟

تعمیر مبل استیل قدیمی‌ قطعا به نوع مبل شما بستگی دارد. هر مبل از نظر شکل، ساختار، نوع چوب و نوع هزینه پارچه مبلی متفاوت است. .

عواملی که در هزینه ی تعمیر مبل شما دخیل هستند::

  1. طول مبل
  2. ظرفیت آن
  3. نوع و کیفیت مواد سازنده
  4. ساختار مبل
  5. مواد استفاده شده در بدنه مبل
  6. میزان کار دست صورت گرفته روی آن
  7. میزان خسارت وارده به مبل

 

خدمات بازسازی مبلمان قدیمی

  • تغییر مدل خیاطی و رویه کوبی مبلمان در حد امکان
  • تعمیرات و تعویض روکش
  • رنگ کاری و تغییر رنگ مبلمان
  • تعویض فوم و اسفنج مبلمان
  • تعمیرات و تعویض تشک و کوسن مبلمان
  • دوخت تشک و کوسن به سلیقه مشتری
  • لمسه کاری ولمسه دوخت
  • پلیسه دوزی لوزی دوزی و مغزی دوزی
  • دوخت اشکال هندسی بصورت لوزی مربع یا اشکالی که قابل اجرا باشد به دلخواه مشتری

تعمیر مبلمان استیل

روش‌های نو کردن مبل کهنه

  • شستشوی مبلمان
  • تعمیرات و تعویض روکش مبل
  • تعویض پارچه تشک و کوسن مبل
  •  پیراهن مبل استفاده شود
  •  از کاور مبل استفاده شود
  • استفاده از پارچه ملافه‌ایگلدار

نکاتی که باید قبل از تعمیرات مبل بدانید

با توجه به اینکه در طول زمان تعمیر مبل استیل قدیمی‌، پارچه رویه را شما باید تهیه کنید می‌توانید مشاوره لازم را در رابطه با خرید پارچه مثل نوع آن یا محل خرید آن، از تعمیرکاران ما بگیرید. توجه کنید که می‌توانید با توافق، خرید پارچه را به عهده تعمیر کار مبل بگذارید

  • در مورد مبل‌هایی که کلاف خوبی ندارند، پیشنهاد می‌شود از پارچه گران قیمت برای تعمیر مبل استفاده نکنید.
  • قبل از ارسال مبل برای تعمیر کار یا زمانی که تعمیر کار برای دریافت مبل شما می‌آید، توافق‌های لازم برای هزینه بار، تعمیر و … را انجام دهید و به نتیجه برسید.
  • فوم‌ها انواع مختلفی دارند، بهتر است مشخص کنید از چه فوم یا ابری برای تعمیر مبل استفاده شود.
  • اگر قرار است در پروسه تعمیر مبل استیل قدیمی‌، کلاف مبل شما تعمیر یا تقویت شود، قبل از تعمیر مبل هماهنگی‌های لازم برای هزینه آن را انجام دهید.

مزایای تعمیر مبل استیل قدیمی

مزایای تعمیر مبل استیل قدیمی:

با تعمیر مبل استیل قدیمی‌ دیگر نیازی نیست هزینه سرسام آوری برای خرید مبل جدید پرداخت کنید.

مبلی که دلخواهتان است و مدت‌هاست به آن خو کرده اید را دیگر نیاز نیست دور بیندازید و با یک تعمیر ساده مثل روز اول می‌کنید.

با انجام تعمیرات می‌توانید از اجناس و پارچه‌های با کیفیت استفاده کنید تا دوباره دچار آسیب دیدگی نشود.

با تعمیر مبل  پارچه‌ایرا که به آن علاقه دارید به تن مبل خود می‌کنید..

نتیجه گیری

اگر از مبل‌های قدیمی‌ تان خسته شدید، رنگش را دوست ندارید، دچار آسیب یا شکستگی شده اند، نیازی به خرید مبلمان تازه نیست و کافی است به فکر تعمیر مبل استیل قدیمی‌ خود باشید

کافی است با ما در ارتباط باشید!

ما بهترین راهنمایی‌ها را در اختیار شما می‌گذاریم!.

تعمیر مبل استیل قدیمی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو + = 7