تعمیر تخصصی مبل آرکانا

تعمیر مبل | تعمیر مبلمان | تعمیرات مبل با بهترین قیمت در تهران

به دنبال مراکز معتبر برای تعمیرات مبل هستید؟ قصد دارید مبل‌های خود را تعمیر کنید؟

هزینه و قیمت تعمیرات مبل برایتان مهم است؟ به نظر شما چگونه محاسبه می‌گردد؟

و سوال همیشگی : لطفا کارگاه تعمیر مبلمان خیلی خوب معرفی کنید!!

احتمالا شما هم جزء افرادی هستید که قصد تعمیرات مبل‌ هایشان را دارند و سوالاتی این چنینی برایتان به وجود آمده است. تعمیرات مبل یکی از گزینه‌های پیش رو است که معمولا با پرداخت هزینه کم و اندک، روحی تازه به آن‌ها و محیط پیرامون آن می‌بخشد.

آیا هر مبلی قابل تعمیر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قابل تعمیر بودن هر مبل بستگی به نوع و ظاهر آن دارد. در واقع هزینه تعمیر برخی از مبل‌ها از هزینه خرید یک دست آن بیشتر خواهد شد به همین دلیل بعد از مراجعه و بازدید، کارشناسان ما در تعمیرات تخصصی مبل آرکانا توضیحات و پیشنهادات مربوطه را به شما ارائه خواهند کرد. آن‌ها شرایط مبل‌هایتان را بررسی کرده و سپس با توجه به قیمت‌های بازار پیشنهاداتی را به شما ارائه می‌کنند. حتی اگر تعمیر آن‌ها به صرفه نباشد نیز، به شما اعلام خواهند کرد.

آرکانا مبل در رسانه ملی

برخی از نمونه کارها

آرکانا مبل

تعمیرات مبل در تهران

مبل آرکانا یکی از بهترین مراکز تولید و تعمیر مبل در تهران و سراسر کشور است. این مجموعه در زمینه تعمیرات مبل خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان خود ارائه کرده است که در ادامه چند نمونه کار تعمیر مبل که توسط این گروه انجام شده‌است را خدمتتان ارائه می‌کنیم. برای دریافت نمونه کارهای بیشتر می‌توانید به بخش گالری تعمیرات مراجعه کرده یا با شماره‌های 02177093302 یا 09123302847 تماس حاصل فرمایید.

آشنایی و اطلاع از برخی نکات، در انتخاب و تصمیم آگاهانه شما نقش خواهد داشت. در ادامه این بخش به طور کامل به تعمیر مبل و خدمات مبل آرکانا خواهیم پرداخت. اگر تعمیرات مبل با کیفیت و قیمت مناسب برای شما حائز اهمیت است، پیشنهاد می‌کنیم که همراه ما باشید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

انواع خدمات تعمیر مبل

تعمیر مبل یا به عبارتی تعمیرات مبل مجموعه اقداماتی است که در جهت نوسازی و رفع ایرادات یا معایب آن‌ها انجام می‌گیرد. این اقدامات می‌توانند شامل تعویض روکش مبل، تعمیر فوم مبل، تعمیر پارچه یا حتی رفع شکستگی‌ها و کلاف آن باشد.

این اقدامات به دو صورت زیر امکان پذیر است:

  • تعمیر مبل در منزل : رنگ آمیزی پایه‌ها یا تعویض آن‌ها از اقداماتی است که در خانه انجام می‌گیرد. تعمیر مبل در منزل تنها محدود به برخی از کارهای کوچک است. کارهای که نیاز به تخصص یا ابزار خاص ندارد.
  • تعمیر مبل در کارآگاه و زیر نظر متخصص : اگر به دنبال یک تغییر اساسی در مبل‌های خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این کار را به یک فرد کارشناس و متخصص در این حوزه واگذار کنید.

به خاطر داشته باشید که تعمیر مبل یک کار تخصصی است. بنابراین نمی‌توانید بدون هیچ دانش و ابزاری تعمیر مبل در خانه انجام دهید. پپیشنهاد ما این است که از نظرات کارشناسان این حوزه بهره مند شده و این کار را به آن‌ها واگذار کنید.

تعمیرات مبل چیست؟

در تعمیر مبلمان چه خدماتی ارائه می‌گردد؟ آیا در مبل آرکانا تعمیر مبل حرفه‌ ای امکان پذیر است؟ خدمات آرکانا چگونه است؟

تعمیرات مبل شامل تعمیر مبل چرم، تعمیر مبل استیل، تعمیر مبل راحتی، تعمیر مبل راحتی هفت نفره، تعمیر مبلمان ( تعمیر مبل صندلی )، تعمیر مبل تختخواب شو، تعمیر مبل آشپرخانه،رنگ کاری مبل، رویه کوبی مبل، تعمیراتنمونه کار تعمیر مبل رویه مبل، تعمیر مبل با کلاف مبل، تعویض اسفنج و پارچه رویه مبل، تعمیرات مبل هفت نفره، و انواع تعمیر مبلمان در تهران است.

در این بخش قصد داریم این نوید را به شما بدهیم که مجموعه این خدمات در مبل آرکانا انجام می‌گیرد.

در مجموعه آرکانا تعمیر مبل با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌گردد. در این مجموعه افراد متخصص و مجرب در جهت بهبود کیفیت و کسب رضایت شما در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

شما می‌توانید با مراجعه یا تماس با این شرکت از بروز‌ترین متدهای تعمیر مبل آگاه شده و هزینه تعمیر مبل را بدست آورید.

تعمیرات مبل چرم

مبل چرم یکی از محبوب‌ترین مبل‌هایی است که در ادارات و همچنین در برخی از خانه‌ها استفاده می‌گردد. ماهیت این نوع متریال به گونه‌ای است که بعد از مدتی پوسته پوسته شده و ترک می‌خورد. به همین دلیل اغلب افراد در صدد یافتن مراکزی هستند که آن را بدون افت کیفیت انجام دهد. از سوی دیگر همانطور که می‌دانید تعمیر مبل با قیمت مناسب بسیار حائز اهمیت است.

متاسفانه به دلیل افزایش قیمت کالاها علی الخصوص در طی این چند سال اخیر، خرید نوع جدید برای برخی افراد مشکل است. مبل‌های چرمی‌‌نیز جزء آن دسته از مبل‌هایی هستند که تعمیر آن نیاز به دقت و تخصص بیشتری دارد.

تعمیر مبل چرمی‌در آرکانا زیر نظر کارشناسان انجام می‌گیرد. کارشناسان ما بعد از بررسی‌های لازم، نظرات و پیشنهادات خود را به شما ارائه خواهند کرد.

البته بهتر است بدانید که تعمیر ترک خوردگی مبل چرمی‌ یا تعمیر پوسته پوسته شدن مبل چرمی‌تقریبا غیر ممکن است. در این شرایط رویه مبل با نوع دیگری از پارچه‌های چرمی‌تعویض خواهد شد.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • تعمیرات مبل استیل

تعمیر مبل استیل نسبت به سایر مبل‌ها به صرفه‌تر است. این نوع مبل‌ها هزینه پایینی داشته وکمتر دچار آسیب و صدمه می‌گ

ردند. فرو رفتگی مبل یا فوم، یا خرابی پارچه از جمله

 شایع‌ترین مشکلاتی است که در هنگام مراجعه عنوان می‌گردد.

تعمیرات مبل استیل در تهران نیز توسط متخصصین

 آرکانا انجام می‌گیرد. تنها کافی است، تماس بگیرید.

تعمیر مبل در تهران

  • تعمیرات مبل راحتی

در اغلب خانه‌ها مبل‌های راحتی جایگاه ویژه‌ای داشته و استفاده از آن‌ها نسبت به انواع دیگر آن بیشتر است. به همین دلیل خرابی آن‌ها نیز از موارد دیگر بیشتر است. تعمیرات مبل راحتی یکی از پر تکرارترین درخواست‌های مشتریان ما است.

قیمت تعمیر مبلمان راحتی تهران نسبت به مبل‌های دیگر با صرفه‌تر و کم هزینه‌تر است. مهم ترین متریال در تعمیر آن‌ها پارچه است که با توجه به نظر شما انتخاب می‌گردد. در مجموعه آرکانا به عنوان مرکز تعمیر مبل راحتی در تهران، شما می‌توانید انواع پارچه مبلی را با توجه به سلیقه، نوع مبل و مشاوره کارشناسان ما انتخاب کنید.

اگر به دنبال محاسبه هزینه و قیمت تعمیر مبل راحتی در تهران هستید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با ارسال عکس از آن، به طور تقریبی از مقدار هزینه مطلع گردید.

  •  تعمیر مبل تختخواب شو

یکی از محبوبترین مبلمان‌های راحتی، مبل تختخواب شو است. این نوع مبل راحتی حجم و اندازه کوچکی داشته و در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود. دو منظوره بودن مبل تختخوابشو نیز از جمله مزیت‌های دیگری است که بر محبوبیت استفاده از آن‌ها می‌افزاید.

نوع طراحی و مکانیزم آن‌ها با مبل‌های راحتی عادی متفاوت است. این موضوع موجب ایجاد دغدغه در هنگام خرابی یا پارگی پارچه آن گشته است. به عبارتی تعمیرات مبلمان تختخوابشو تنها توسط متخصصین و کارشناسان این بخش امکان پذیر است.

مبل آرکانا در کنار تعمیرات انواع مبلمان‌های راحتی، چرمی‌‌و استیل، تعمیر مبل تاشو یا به عبارتی تختخوابشو را نیز انجام می‌دهد.

  • خدمات تعمیرات مبل شامل چه مواردی می‌شود ؟

    شکستگی پایه مبل، پارگی پارچه، سوختگی و … از جمله شایع ترین مشکلاتی است که اغلب مشتریان ما از آن شکایت دارند و در صدد تعمیر آن هستند. اگر مشکلات و خرابی‌های مبل‌های شما جزء موارد ذکر شده یا موارد زیر باشد، امکان تعمیر آن‌ها وجود دارد. البته پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع دقیق از آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    • پارچه رویه مبل، علاوه بر خرابی و پارگی، دچار پوسیدگی نیز شده است.
    • کلاف یا اسکلت مبل لق شده است.
    • فنرهای مبل به صدا در آمده و لق شده‌اند.
    • با توجه به وضعیت مبل‌ها، کارشناسان ما فرآیند تعمیر آن‌ها را آغاز می‌کنند. از جمله مراحل انجام آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر نیز اشاره کنیم.

  • خدمات تعمیر مبلمان در تهران

    • تعمیر مبل با رنگ کاری مبل

    تعمیر کلاف مبل یا پایه‌های مبل از جمله اقداماتی است که در جهت زیباسازی مبل‌ها انجام می‌گیرد. گاهی اوقات رنگ و ظاهر آن به حدی کهنه گشته است که نیاز به رنگ کاری اساسی دارند. از سوی دیگر ممکن است با تعویض رویه مبل، پایه‌ها و کلاف‌های آن نیز به یک رنگ جدید نیاز داشته باشند.

    علاوه بر مشکلات فوق، پریدگی پایه مبل نیز از مشکلات دیگری است که اغلب برای آن‌ها به وجود می‌آید. نحوه برخورد و تعمیر هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است. مثلا برای  تعمیر پایه‌های مبل که دچار پریدگی شده اند از چسب‌های چوب استفاده کنند.

    • تعمیر مبل با تعمیر کلاف مبل

    رنگ کاری کلاف‌ها تنها بخشی از فرآیند تعمیر مبل است. اگر کلاف‌های مبل آسیب دیده باشند یا دچار گزند و پریدگی شده باشند، تعمیر یا تعویض کلاف، اجباری است. در این شرایط کارشناسان چاره‌ای جز این کار ندارند.

    همانطور که می‌دانید کلاف مبل به منزله استخوان‌ها و اسکلت مبل به شمار آمده و کلیه اجزای مبل بر روی آن قرار داده می‌شوند. تاج، پایه‌های مبل، گوشواره و قید از اجزای کلاف مبل به شمار می‌آیند. طراحی و برش کلاف‌ها نیاز به تخصص و دقت بالایی دارد. جنس کلاف‌ها و میزان استحکام آن‌ها نیز از جمله نکاتی است که در هنگام تعویض کلاف‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

    • تعمیر شکستگی مبل

    همانطور که گفتیم شکستگی مبل، از شایع‌ترین مشکلاتی است که مشتریان از آن شکایت دارند. تعمیر شکستگی پایه مبل یا تعمیر شکستگی دسته مبل و شکستگی کلاف‌ها نیز در مبل آرکانا انجام می‌شود.

    •  تعمیر فرورفتگی مبل

    اغلب مبل‌ها بعد از مدتی، دچار فرو رفتگی شده و نشست می‌کنند. این موضوع به دلیل فرو رفتن اسفنج‌ها یا فوم‌های درون آن‌ها است. اگر مبل‌های شما نیز اینگونه شده‌اند، می‌توانید در مبل آرکانا آن‌ها را تبدیل به یک مبل تازه و جدید کنید. برای ارتباط تنها کافی است که از یکی از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید.

    آدرس و شماره تلفن تعمیر مبل آرکانا

    • تعویض و تعمیر پارچه مبل

    تعمیر و تعویض پارچه مبل یکی از رایج ترین و مهم ترین اقداماتی که در تعمیرات مبل انجام می‌گیرد. در این مرحله بخشی از تعمیرات مبل یعنی تعمیر و رنگ کاری کلاف‌ها انجام شده و در صورت نیاز فوم‌های درون آن نیز تعویض گشته و مقدمات برای تعویض پارچه مبل انجام شده است. حال شما می‌توانید با انتخاب پارچه رویه مبل، این مرحله را تسریع بخشید.

    گاهی اوقات بر روی برخی از مبل‌ها نشانه‌هایی از سوختگی وجود دارد. این نشانه‌ها جلوه بدی به مبل‌ها داده و مستلزم تعویض یا تعمیر اساسی هستند. اغلب کارشناسان برای تعمیر جای سوختگی از پد پشمی‌‌فولادی به همراه ماده رنگ‌بر استفاده می‌کنند.

    عده ای دیگر تمایل به تعویض پارچه مبل‌ها دارند. پارچه‌های مبلی در دو نوع طرح‌دار و ساده عرضه می‌گردند. پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام خرید به جنس، کیفیت و طول عمر آن‌ها توجه کنید. زیرا برخی افراد تنها به دنبال تعمیرات مبل ارزان بوده و توجه به کیفیت آن‌ها ندارند. در حالیکه با در نظر داشتن تعمیر مبل با قیمت مناسب می‌توانید تجربه بهتری داشته باشید.

    در مبل آرکانا انواع پارچه‌های مبلی در تنوع جنس و رنگ‌های متفاوت تهیه شده است. شما می‌توانید با توجه به نیاز و شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

    • تعمیر مبل با رویه کوبی مبل

    رویه کوبی مبل، بخش تخصصی این حرفه به شمار ‌آمده و توسط متخصصین آن که رویه‌کوب نامیده می‌شوند، صورت می‌گیرد. رویه کوبی بر روی مبل‌های خام یا مبل‌های دست دوم انجام شده و هر یک از آن‌ها بر اساس یک سری قوانین انجام می‌شوند.

    مناطق خدمت رسانی تعمیرات مبل در آرکانا مبل

    مبل آرکانا محدوده خدمات رسانی خود را افزایش داده و با انجام خدمات ویژه تعمیرات مبل در تهران را به طور کلی انجام می‌دهد. این مجموعه در راستای رفاه و رضایت مشتریان خود، کارشناسانی را در جهت راهنمایی آن‌ها قرار داده است. شما کافی است تنها با یکی از شماره‌های 02177093302 یا 09123302847 تماس گرفته و از خدمات تعمیر مبل در تهران بهره‌مند گردید.

مناطق تعمیر مبل در تهران

 

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

تعمیر مبل در شرق تهران

      • تعمیر مبل در شمال تهران

      مشتریانی عزیزی که در شمال تهران سکونت دارند، می‌تواند از خدمات مبل آرکانا بهره مند گردند. آن‌ها می‌توانند با تماس با کارشناسان آرکانا، از خدمات ما بهره‌مند گشته و به راحتی مبل‌های خود را تعمیر کنند.

      اگر شما نیز ساکن هر یک از مناطق شمال تهران مانند تجریش، زعفرانیه، نیاوران، فرشته، جردن، ولنجک، قلهک، اوین و سایر محله‌های شمال تهران هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

      کارشناسان ما با حضور در محل خدمات لازم را خدمت شما ارائه می‌کنند.

      • تعمیر مبل در شرق تهران

      از مناطق دیگر خدمات رسانی مبل ارکانا می‌توان به شرق تهران اشاره کرد. خدمات رسانی تعمیرات مبل نیز در شرق تهران انجام می‌گیرد. شرکت و شعبه اصلی مبل آرکانا در شرق تهران قرار داشته و این موضوع به عنوان یک امتیاز برای ساکنین این بخش محسوب می‌گردد.

      شما می‌توانید با حضور در محل از انواع نمونه کار تعمیر مبل دیدن کرده و با نحوه تعمیر مبل و شرایط انجام آن‌ها آشنا گردید.

      مناطق خدمت رسانی آرکانا در شرق تهران شامل، تهرانپارس، رسالت، حکیمیه، نظام آباد، دلاوران، پیروزی و به طور کل محدوده شرق تهران است.

    • تعمیر مبل در غرب تهران

    اگر ساکن غرب تهران هستید، با تماس بگیرید! تعمیر مبل در منزل غرب تهران نیز بعد از بررسی‌های کارشناسان انجام خواهد گرفت.

    همانطور که گفتیم، مبل آرکانا آماده خدمت رسانی در کل شهر تهران است. بعد از تماس، کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حاضر شده و اقدامات اولیه را در جهت تعمیر مبلمان‌ها انجام می‌دهند.

    از جمله مناطق غرب تهران می‌توانیم به یافت آباد، جنت آباد، ستارخان، شهرک غرب، پونک، سعادت آباد، صادقیه و … اشاره کرد.

تعمیر مبل در غرب تهران

هزینه تعمیرات مبلمان

بهترین زمان برای تعمیر مبل

یکی از دغدغه‌هایی که ذهن برخی افراد را به خود مشغول کرده است، بهترین زمان تعمیر مبل است. در واقع آن‌ها به دنبال زمانی هستند که

  • اولا هزینه کمتری پرداخت کنند
  • ثانیا در ظاهر یا کیفیت مبل‌ها مشکلی بوجود نیاید

اگر این موضوع برای شما نیز حائز اهمیت است، باید بگوییم که هیچ زمان مشخصی برای آن‌ها وجود ندارد. به عبارت دیگر شما می‌توانید بعد از هر خرابی یا مشکلی با کارشناسان تماس گرفته و شرایط را برای آن‌ها شرح دهید.

قبل از هر تماسی یک برآورد هزینه داشته و میزان خرابی آن را مورد بررسی قرار دهید. درواقع این سوال را مطرح کنید که آیا این مبل ارزش تعمیر دارد؟ اگر پاسختان مثبت بود یا کارشناسان ما جهت دریافت راهنمایی تماس بگیرید.

نکته: تجربه نشان داده است که در روزهای پایان سال حجم تقاضای تعمیر مبل افزایش یافته و افراد زیادی به دنبال تعمیر مبلمان خود هستند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که تعمیرات مبل را زودتر انجام داده یا به روزهای دیگر موکول کنید.

البته شما می‌توانید در هر زمانی با کارشناسان ما تماس گرفته تا برنامه ریزی‌های لازم جهت خدمت رسانی به شما انجام گردد.

هزینه و قیمت تعمیر مبل

هزینه و قیمت از دیگر مواردی است که در هنگام تعمیر مبل باید مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر مواردی چون تعهد، کیفیت، زمان تحویل کار و تخصص، هزینه نیز در روند انتخاب مراکز تعمیر مبل موثر است.

برخی از مشتریان ما در تماسی که با کارشناسان برقرار می‌کنند، قیمت و هزینه انجام این کار سوال کرده و به دنبال یک جواب دقیق هستند.

در حالیکه فرآیند محاسبه هزینه نیاز به یک سری فاکتورها داشته و باید به صورت دقیق مورد محاسبه قرار گیرد. از عوامل تاثیرگذار بر آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نوع مبل
  • تعداد
  • میزان خرابی
  • متریال‌های به کار برده شده
  • هزینه و دستمزد
  • هزینه‌های جانبی
  • و …

اشاره کرد. هر یک از این عوامل بعد از بررسی مبل‌ها و مشورت با مشتریان انجام خواهد شد.

نکته: تعرفه و هزینه تعمیر مبل عتیقه نیز با سایر مبل‌ها متفاوت بوده و بر اساس فاکتورهای دیگر محاسبه خواهد شد.

بهترین روش برای برآورده هزینه تماس با کارشناسان ما و ارسال عکس برای آن‌ها است.

تعمیرات مبلمان

چند نکته مهم که در تعمیر مبل باید به آن توجه کنید

حال که شرایط تعمیر مبل را مطالعه کرده و با انواع خدمات دهی آن آشنا شدید، وقت آن رسیده است که چند نکته مهم را برایتان یادآوری کنیم.

  • قبل از هر اقدامی‌از تعمیر کاران درخواست ارسال نمونه کار داشته و آن‌ها را با دقت بررسی کنید. شما می‌توانید در ادامه این بخش با چند نمونه از نمونه کار‌های آرکانا آشنا شوید.
  • یکی از راه‌های برآورد هزینه تعمیر مبل، ارسال عکس‌ها برای تعمیرکاران است. در آرکانا نیز این امکان فراهم شده است. شما می‌توانید با تماس با شماره‌های یاد شده راهنمایی لازم را جهت ارسال عکس دریافت کنید.
  • در انتخاب پارچه رو مبلی دقت داشته و سعی کنید که قبل از انتخاب درباره جنس، شرایط نگهداری و ویژگی‌های آن اطلاعات لازم را بدست آورید. برای این کار می‌توانید با تعمیرکاران مشورت کرده و سپس توافق برسید. برخی از مشتریان تمایل دارند که خرید و تهیه پارچه توسط خودشان انجام گیرد. بهتر است که قبل از انجام این کار با تعمیر کار خود مشورت کنید.
  • نوعی طراحی مبل‌ها به گونه‌ای است که امکان بررسی کلاف‌ها وجود ندارد و تنها تعمیرکاران قادر به تشخیص آن هستند. پیشنهاد می‌کنیم که در صورت بد بودن وضعیت کلاف‌های آن، از پارچه‌های با قیمت پایین‌تر استفاه کنید.
  • هزینه ایاب ذهاب یکی از هزینه‌های جانبی به شمار می‌آید. قبل از ارسال مبل‌ها در این باره به توافق رسیده و آن را حل کنید.
  • تعویض فوم‌ها و استفاده نوع جدید آن، تا حد زیادی وابسته به نوع مبل است. در برخی از مبل‌ها تنها محدود به استفاده از یک نوع مبل هستند. پیشنهاد می‌کنیم که قبل از تعویض فوم‌ها از تعمیرکار درباره نوع مبل سوال کرده و از آن مطلع گردید.
  • قبل از شروع تعمیر مبل درباره تقویت یا تعمیر کلاف مبل نیز سوال کنید. تعویض کلاف مبل هزینه بیشتری داشته و بهتر است که از قبل در این باره مطمئن گردید.
  • همانطور که اشاره کردیم، تعمیر مبلمان خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنید. زیرا ممکن است که به دلیل مشغله کاری بالا، شرکت قادر به پاسخگویی نبوده و زمان خالی برای تعمیر مبل‌های شما وجود نداشته باشد.

نمونه کار تعمیر مبل

نمونه کارهای متنوع نشان از تجربه و توانایی تعمیرکاران آن است. در این بخش نیز ما عکس مبل‌های تعمیر شده که توسط آرکانا انجام شده‌اند را خدمتتان ارائه می‌کنیم. مبل آرکانا یکی از مراکز مهم تعمیرات مبلمان در تهران است. تصاویر ارائه شده در این بخش حاصل اعتماد مشتریان عزیز و تیم تخصصی ما می‌باشد. برای دریافت عکس‌های بیشتر با ما تماس گرفته یا به قسمت گالری تعمیرات مراجعه کنید.

تعمیرات مبل ارزان

با بالارفتن هزینه‌های مواد اولیه، مطمئنا هزینه‌های تعمیرات مبل نیز افزایش خواهد یافت. گاهی اوقات ممکن است که این هزینه‌ها برای برخی از افراد نیز قابل پرداخت نباشد. در این صورت چاره چیست؟

بله. همانطور که می‌دانید در طی مدت‌های اخیر برخی از هزینه‌ها رشد قابل توجهی داشته و مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است. از سوی هزینه خرید یک دست مبل جدید سرسام آور بوده و از سوی دیگر هزینه تعمیر آن نیز بسیار قابل توجه است. این موضوع تبدیل به یک دغدغه بزرگ، علل الخصوص در طی روزهای نزدیک سال جدید گشته است.

برخی از مشتریان به محض شنیدن هزینه تعمیرات، تماس را قطع کرده و خداحافظی می‌کنند. له همین منظور مبل آرکانا با انجام یک سری برنامه‌ها، تمهیداتی را برای آن‌ها فراهم کرده است.

تعمیر مبلمان در تهران

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

تعمیرات تخصصی مبل

حق انتخاب

همانطور که می‌دانید تعمیرات مبل شامل مراحل زیادی می‌گردد. هزینه هریک از این مراحل جداگانه محاسبه شده و به مشتری اعلام می‌گردد. البته در تعمیر برخی از مبلمان‌ها علاوه بر این هزینه‌ها، هزینه‌های دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد. هزینه‌هایی چون طلا کاری و … .

در مبل آرکانا به منظور کاهش هزینه‌ها، کارشناسان ما مشاوره‌هایی را خدمت شما ارائه می‌کنند. تا با حذف برخی از اقدامات غیرضروری، هزینه تعمیر آن کاهش می‌یابد.

·        قسط بندی

شاید پرداخت یکجا هزینه برای برخی افراد سخت و غیر ممکن باشد. به همین منظور تعمیر مبلمان آرکانا پرداخت اقساطی را برای برخی از مشتریان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از شرایط این بخش بهره مند گردید.

در هر کجایی تهران که زندگی می‌کنید، تنها کافی است برای تعمیرات مبل ارزان با کارشناسان ما تماس بگیرید. در مبل آرکانا مواد اولیه با قیمت‌ها و کیفیت متفاوت ارائه می‌گردد. شما می‌توانید با متناسب با بودجه خود هریک از آن‌ها را انتخاب کنید.

تعمیر مبل در شمال تهران، تعمیر مبل در جنوب تهران و تعمیر مبل در غرب تهران از جمله خدماتی که با بهترین قیمت ارائه می‌گردد. در بخش وبلاگ و مقالات به طور مفصل به توضیح هریک از این خدمات پرداخته‌ایم.

تعمیرات مبل ارزان

با بالارفتن هزینه‌های مواد اولیه، مطمئنا هزینه‌های تعمیرات مبل نیز افزایش خواهد یافت. گاهی اوقات ممکن است که این هزینه‌ها برای برخی از افراد نیز قابل پرداخت نباشد. در این صورت چاره چیست؟

بله. همانطور که می‌دانید در طی مدت‌های اخیر برخی از هزینه‌ها رشد قابل توجهی داشته و مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است. از سوی هزینه خرید یک دست مبل جدید سرسام آور بوده و از سوی دیگر هزینه تعمیر آن نیز بسیار قابل توجه است. این موضوع تبدیل به یک دغدغه بزرگ، علل الخصوص در طی روزهای نزدیک سال جدید گشته است.

برخی از مشتریان به محض شنیدن هزینه تعمیرات، تماس را قطع کرده و خداحافظی می‌کنند. له همین منظور مبل آرکانا با انجام یک سری برنامه‌ها، تمهیداتی را برای آن‌ها فراهم کرده است.

تعمیر مبلمان در تهران

5 مزیت برای تعمیر مبل | تعمیر مبلمان | تعمیرات مبل با بهترین قیمت در آرکانا مبل

اهمیت تعمیر مبل راحتی و کلاسیک

داشتن یک مبل جذاب در دکوراسیون داخلی خانه و هر مکان دیگری اهمیت بسیار زیادی دارد. یک مشکل کوچک در مبل می تواند تاثیر بسیار بدی روی ظاهر آن داشته باشد و روی دکوراسیون داخلی نیز تاثیر بگذارد. از طرفی مشکلات کوچکی که در مبل ایجاد می شوند، می توانند با یک هزینه محدود تعمیر شوند، ولی اگر به تعمیرات آن ها توجهی نشود به مرور بزرگ و بزرگ تر خواهند شد و هزینه تعمیرات نیز بالاتر می رود.

تعمیر مبل راحتی و کلاسیک می تواند دکوراسیون داخلی خانه شما را متحول کند. دیگر نیازی نیست که دغدغه این را داشته باشید که زیبایی مبل شما تحت تاثیر قرار گرفته است و یا اینکه باید آن را تعویض کنید. با یک تعمیرات ساده و حتی سطحی، می توانید مبل های قدیمی خودتان را به مبل های نو تبدیل کنید.

تعمیرات تخصصی مبل آرکانا

مبل آرکانا یکی از تولیدکنندگان مبل کلاسیک و تعمیرکاران مبل در تهران به شمار می‌آید. این مجموعه متشکل از افراد خبره‌ای است که با دانش و تجربه لازم و بروز در جهت بهبود کیفیت و جلب رضایت مشتری فعالیت می‌کنند.

همانطور که مطالعه کردید، مبل آرکانا در زمینه تعمیرات مبل راحتی، تعمیر مبل استیل، تعمیر مبل کلاسیک، تعمیر مبل تاشو و دیگر آن‌ها نظیر، تعمیر مبل چوبی، تعمیر مبل عتیقه نیز فعالیت می‌کند. این مجموعه فعالیت خود را در محدوده تهران بزرگ ارائه داده و در حال گسترش آن است.

آدرس و شماره تلفن تعمیر مبل آرکانا

تعمیر مبل | تعمیر مبلمان | تعمیرات مبل با بهترین قیمت

تا به حال شده روی مبلمان خودتان بنشینید و احساس کنید که کیفیت اولیه خودشان را ندارند؟ به هر حال در اثر گذر زمان کیفیت اولیه مبل ها کاهش پیدا می کند. حتی اگر یک مبل با کیفیت و فوق العاده نیز بخرید، باز هم ممکن است که پس از گذشت چند سال مجبور به تعمیر آن شوید. تعمیر مبل یکی از اقدامات کم هزینه و به صرفه است که می تواند مبل های قدیمی شما را به یک مبل راحتی و باکیفیت تبدیل کند. اگرچه تعمیر مبلمان از طریق مجموعه های مختلفی انجام می شود، ولی شما باید حتما مراحل این کار را با کمک افراد حرفه ای انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است به آن نتیجه ای که می خواهید نرسید.

اهمیت تعمیر مبل راحتی و کلاسیک

5 مزیت برای تعمیر مبلمان به جای خرید مجدد مبل

تعمیر مبل راحتی و کلاسیک می تواند مزایای زیادی را برای شمایی که به دنبال خرید یک مبل جدید هستید، به همراه داشته باشد. اگر به هر دلیلی برای خرید یا تعمیر مبلمان مردد هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که مراحل تعمیر را انجام دهید. حتی اگر کلاف مبل کیفیت خوبی ندارد و می خواهید آن را به طور کامل عوض کنید، باز تعمیرات مبل برای شما مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت که در ادامه مقاله به آن ها اشاره می کنیم

1.امکان سفارشی سازی طرح و رنگ پارچه مبل

یکی از مهم ترین مزایای تعمیر مبل های راحتی و کلاسیک این است که دست شما برای انتخاب طرح و رنگ پارچه مبل  بازتر خواهد بود. البته در حال حاضر برخی از تولید کنندگان مبل نیز به شما این امکان را می دهند تا طرح و مدل پارچه را خودتان انتخاب کنید. ولی چه بهتر که این کار را برای تعمیر مبلمان انجام دهید. در این صورت هم به مزایای دیگر می رسید، هم می توانید یک مبل نو و خاص با طرح دلخواه خودتان داشته باشید.

2.نگهداری از کلاف با کیفیت مبل

کلاف های چوبی قدیمی مبل های کلاسیک معمولا کیفیت بسیار بالایی دارند. همین موضوع باعث شده تا ارزش نگهداری آن ها بیشتر از فروششان باشد. تعمیر مبل به شما این امکان را می دهد تا از کلاف مبل های قدیمی خودتان که کیفیت بالایی دارند نیز استفاده کنید. بنابراین، با وجود اینکه یک مبل جذاب و نو خواهید داشت، باز هم از کلاف های قدیمی و باکیفیت مبلمان خودتان استفاده می کنید.

3.کاهش هزینه ها برای داشتن یک مبل با کیفیت

خرید مبل راحتی و کلاسیک حتی با کیفیت متوسط و قابل قبول، هزینه های بسیار زیادی را به همراه دارد. این موضوع باعث شده تا بسیاری از مردم حتی برای اینکه بتوانند هزینه های خودشان را کاهش دهند، اقدام به خرید مبل های ارزان قیمت و بی کیفیت کنند. این در حالی است که با تعمیر مبل می توان با خیالی راحت هزینه های ناشی از این کار را کاهش داد و یک مبل با کیفیت، با قیمت مناسب داشت. بنابراین، اگر بودجه محدودی برای خرید مبل جدید دارید، چه بهتر که به فکر تعمیرات آن ها باشید.

4.امکان داشتن یک دست مبل با طرح دلخواه شما

برخی از افراد تصور می کنند که یک مبل راحتی پس از تعمیر دوباره یک مبل راحتی با همان شکل و شمایل خواهد بود. اما واقعیت این است که شما می توانید مبل های راحتی را به مبل های کلاسیک و یا مبل های کلاسیک را به مبل های راحتی تبدیل کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای اجرای طرح و مدل دلخواه شما در مبل وجود نخواهد داشت.

5.قابلیت ترمیم مبل های راحتی و کلاسیک حتی پس از تعمیر

یکی دیگر از مزایای تعمیر مبل این است که حتی پس از تعمیر کردن امکان ترمیم آن ها نیز وجود دارد. یعنی اینکه اگر پس از گذشت زمان متوجه شدید که کیفیت مبل دوباره پایین آمده است. یا اینکه بخشی از کلاف و چوب مبل رنگ پریده شده است، می توانید دوباره آن ها را ترمیم کنید. در این صورت دیگر نیازی به تعمیر مجدد و کامل مبل نیست.

5 مزیت برای تعمیر مبلمان به جای خرید مجدد مبل

هزینه تعمیرات مبل چقدر است؟

یکی از سوالات رایجی که در هنگام ثبت سفارش تعمیر مبلمان پرسیده می شود، این است که هزینه انجام این کار چقدر است؟ برای پاسخ دادن به این سوال مشتریان باید عوامل زیادی بررسی شوند؛ چون قطعا عوامل متنوعی می توانند روی قیمت تعمیرات تاثیر گذار باشند. به طور کلی، هزینه تعمیر مبل بر اساس نوع مبل و میزان خرابی آن محاسبه می شود.

به طور مثال، گاهی اوقات کلاف مبل سالم است و نیاز به تعمیر ندارد و فقط نیاز است که پارچه رویی مبل تعویض شود. در چنین شرایطی هزینه تعمیرات مبل بسیار پایین تر از زمانی خواهد بود که نیاز به تعمیر کلاف مبل نیز هست. نوع پارچه استفاده شده برای تعمیرات مبلمان نیز تاثیر بسیار زیادی روی هزینه دارد. برخی از پارچه لوکس و گران قیمت هستند. به همین خاطر استفاده از آن ها می تواند باعث افزایش هزینه های اجرای مبلمان شود.

موضوع دیگری که روی هزینه تعمیر مبل تاثیرگذار است، نوع فوم استفاده شده است. به طور کلی، دو نوع فوم برای تعمیرات استفاده می شوند که به نام های فوم سرد و فوم گرم می شناسیم. فوم سرد مقاومت بالاتری دارد و با خاصیت ارتجاعی خودش، می تواند برای تعمیرات مبل بهترین گزینه باشد. اما فوم گرم قیمت ارزان تری داشته و می تواند هزینه های تعمیرات را کاهش دهد.

هزینه تعمیرات مبل

چقدر طول می کشد تا مراحل تعمیر مبل انجام شود؟

تعمیر مبل در هر یک از مجموعه ها طبق مراحل خاصی انجام می شود. تعداد نیروی کار موجود در هر یک از مجموعه ها، تخصص و تجربه و همچنین طرح و تعداد مبل های تعمیری مشتری می توانند روی زمان موثر باشند. به طور کلی، هر چقدر حجم کاری که باید برای تعمیر مبلمان انجام شود کمتر باشد، هزینه تعمیر نیز کاهش پیدا می کند.

برای تعمیر مبلمان و برآورد زمان انجام آن، می توانید با کارشناسان شرکت های تعمیرات مبلمان در ارتباط باشید. در این صورت بر اساس طرح انتخابی، تعداد مبل های تک نفره و دو نفره، نوع پارچه انتخابی شما و … زمان مورد نیاز برای تعمیر مبل به شما اعلام می شود. اگر زمان کوتاهی برای انجام این کار دارید، می توانید به شرکت مورد نظرتان اعلام کنید تا کار شما در اولویت قرار بگیرد.

خدمات تعمیرات مبل

آرکانا مبل؛ بهترین مجموعه ارائه دهنده خدمات تعمیرات مبل

انتخاب یک مجموعه معتبر برای تعمیر مبل راحتی و کلاسیک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برخی از افراد تصور می کنند که فقط باید پارچه و رنگ کلاف را برای تعمیر مبل انتخاب کنند و هیچ لزومی ندارد که بهترین مجموعه جهت انجام خدمات تعمیری را انتخاب نمایند. متاسفانه، حتی اگر بهترین پارچه را جهت تعمیر مبل انتخاب کنید، باز هم اگر تعمیرات مبل به صورت حرفه ای انجام نشوند، ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوید.

آرکانا مبل بهترین مجموعه ارائه دهنده خدمات تعمیرات مبل است. اگر برای شما مهم است که یک دست مبلمان تمیز و جذاب را پس از تعمیر تحویل بگیرید، می توانید با مجموعه آرکانا مبل در ارتباط باشید. پس از اینکه مراحل بازدید از مبلمان شما انجام شد، نوبت به کارشناسی آن می رسد تا در نهایت بهترین طرح برای تعمیر به شما پیشنهاد شود.

کارشناسی تعمیر مبلمان در آرکانا مبل

اگر دغدغه تعمیر مبلمان خودتان را دارید و می خواهید یک دست مبل جذاب و باکیفیت داشته باشید، کافیست که با کارشناسان تعمیرات مبلمان در آرکانا مبل در ارتباط باشید. یکی از افتخارات ما در این مجموعه، وجود پرسنل متخصص و باتجربه است که می توانند کلیه مراحل تعمیرات را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین نتیجه انجام دهند.

اولین وظیفه ما در آرکانا مبل برای تعمیر مبل این است که از مبل های شما بازدید کنیم. بررسی دقیق کلاف، فوم های موجود در مبل، پارچه ها و … مهم ترین وظایف ما در کارشناسی مبل است. پس از این کار می توانیم متوجه شویم که مبل در چه وضعیتی است و می توانید آن را با چه شرایطی تعمیر کنید.

کارشناسی تعمیرات مبل در آرکانا مبل با هدف نزدیک شدن به ایده های مشتری انجام می شود. به همین خاطر مشتریان عزیز می توانند جهت تعمیر مبل های خودشان نظر بدهند و در صورتی که طرح یا ایده خاصی مد نظرشان است، به ما اعلام نمایند.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول از گروه مجرب ارکانا مبل

بله؛ مبل آرکان تعمیر مبل جدید را نیز بدون افت کیفیت انجام می‌دهد. برای انجام این کار عکس مبل خود ارسال کنید.

بله، کلیه افرادی که در آرکانا فعالیت می‌کنند دارای دانش و تجربه لازم بوده و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما به کار می‌گیرند. علاوه بر آن شما می‌توانید چند مورد از نمونه کارهای ما را در بخش گالری تعمیرات مشاهده کنید. اگر مایل به مشاهده نمونه‌های بیشتری هستید، لطفا تماس بگیرید.

بله، شما می‌توانید با توجه به قیمت و بودجه مورد نظر خود با کارشناسان ما به نتیجه برسید.

این موضوع با توجه به موقعیت مکانی شما مشخص خواهد شد. اما در اغلب نقاط تهران حمل و نقل بار به صورت رایگان انجام می گیرد.

به کرات شاهد بوده ایم که مشتریان گله از این داشتند که با نشستن روی مبلمان راحت نیستند و احساس خستگی می کنند. آرکانا همواره سعی کرده با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تیم فنی مجرب در تعمیرات مبل و بازسازی مبل کیفیت بالایی را برای مشتریان محترم به ارمغان بیاورد.

تماس با ما

آدرس ما