مبل آرکانا

طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.

خدمات تعمیر مبل در شرق تهران

تعمیر مبل در شرق تهران

خدمات تعمیر مبل در شرق تهران

آرکانا مبل در رسانه ها

در کدام منطقه تهران زندگی می‌کنید؟

ساکن شرق تهران هستید؟

به دنبال بهترین مرکز تعمیر مبل در شرق تهران هستید؟

تعمیرمبل را درواقع می‌توان یکی از گزینه‌های اقتصادی برای نوسازی دکوراسیون خانه دانست. شاید شما هم از خودتان سوال کرده‌اید که مگر مبل را می‌شود تعمیر کرد؟؟

 طرز فکر بسیاری از افراد این است که برای داشتن مبل‌های نو باید حتما آن‌ها را خریداری کرد. این طرز فکری کاملا غلط است، ما سعی داریم تا در این مقاله آن را از بین برده و به همه ی سوالات شما در این زمینه پاسخ مناسب دهیم. اگر به دنبال تعمیر مبل در شرق تهران می‌گردید بهتر است تا آخر مطلب با ما همراه باشید و با نکات مفیدی درباره ی تعمیرات مبل آشنا شوید. با استفاده از خدمات مبلمان ما در شرق تهران شگفت زده خواهید شد.

تعمیر مبل در شرق تهران

آیا می‌دانستید که شعبه اصلی مبل آرکانا در شرق تهران است؟

بله، شعبه اصلی مبل آرکانا در شرق تهران و در منطقه دلاوران است. شما می‌توانید به راحتی و با کمترین هزینه از خدمات تعمیر مبل در شرق تهران بهره مند گردید.

ساکن شمال شرق تهران یا جنوب شرق تهران هستید؟

نگران نباشید!!! تنها کافی است برای تعمیر مبل در شمال شرق تهران یا تعمیر مبل جنوب شرق تهران از طریق یکی از شماره‌های زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید:

تلفن تماس: 02177093302 یا 09123302847

تعمیر مبل

اگر شما هم صد دارید تا مبل خود را تعمیر کنید، قطعا سوالات بسیاری در این زمینه داریم. ما در این جا سعی داریم تا بتوانیم به بیشترین سوالات شما پاسخ دهیم.

چیزی که همه ی ما به خوبی می‌دانیم این است که هر وسیله‌ای بعد از گذشت مدت زمانی نیاز به تعمیر دارد. شما ماشین خود را چندبار در سال به مکانیکی می‌برید؟؟ اما لوازم خانه متفاوت عمل می‌کنند. فرسودگی آن‌ها مدت زمان بیشتری طول می‌کشد. اما باعث جلوه ی زشتی در خانه‌ی ما خواهد شد. این موضوع هم ربطی به کیفیت مبل ندارد و حتی مبل‌های بسیار مرغوب هم این اتفاق را تجربه خواهند کرد، فقط ممکن است مدت زمان بیشتری به طول انجامد.

اما همیشه هم قرار نیست که بر اثر فرسودگی شما اقدام به تعمیر کنید.

اگر مبل‌های شما فرسوده باشد و یا تمایل داشته باشید تا رنگ مبل‌ها را عوض کنید، فرآیند تعمیرات مبل آرکانا می‌تواند به کمک شما بیاید.

به عنوان مثال شما قصد دارید تا رنگ دکور خانه‌ی خود را عوض کنید. اما مبل‌های شما نو و سالم هستند. قطعا شما هم اولین فکری که به ذهنتان میرسد خرید مبلمان جدید است، اینطور نیست؟ اما این کار هزینه‌ی بسیار بالایی دارد. به خصوص اگر قصد خرید مبلمان با کیفیتی را داشته باشید.

تعمیر مبلمان در شرق تهران

تعمیر مبل در شرق تهران با مبل آرکانا

راه بهتر و اقتصادی‌تری را می‌توانید به جای خرید مبل جدید پیش بگیرید!!!

 دروواقع شما می‌توانید روکش یا همان پارچه ی مبل خود را عوض کنید. بهترین جنس پارچه و رنگی متناسب با دکوراسیون را انتخاب می‌کنید و هزینه ی بسیار مناسبی را پرداخت می‌کنید.

اما اگر مبل‌های شما چندان هم نو نیستند، بهتر است درباره ی تعویض روکش مجدد فکر کنید. زیرا شاید خرید مبل جدید برای شما به صرفه تر باشد. می‌توانید درمورد میزان فرسودگی با کارشناسان تعمیرات مبلمان آرکانا مشورت کنید.

ما این افتخار را داریم که در زمینه ی تعمیر مبلمان در شرق تهران در خدمت شما عزیزان باشیم و سوالات شما را پاسخ دهیم. کارشناسان می‌توانند هزینه ی تعمیرات مبل را به شما بگویند و شما بررسی‌های لازم را انجام دهید.

تعمیرات مبل در شرق تهران

اما در حالت کلی می‌توان گفت که اگر کلاف مبل شما از استحکام کافی برخوردار باشد، تعمیرات مبل می‌تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد. اگر مبلمان شما کلاف مناسبی نداشته باشد، مدتی پس از تعمیر باز هم کیفیت خود را از دست می‌دهد و هر هزینه ای که برای تعمیر آن کرده اید، به نوعی به هدر می‌رود. پس بهتر است قبل از اینکه بخواهید دست به تعمیر آن بزنید، از کیفیت کلاف آن مطمئن شوید. این کار را می‌توانید به کارشناسان ما واگذار کنید.

همچنین اگر مبل شما دارای فرورفتگی باشد، کارشناسان می‌توانند بررسی‌های لازم را انجام دهند و شما را استحکام کلاف آگاه کنند و شما با تعویض روکش و اسفنج مبل می‌توانید مبل جدیدی داشته باشید و تعمیرات لازم را با خیال راحت انجام دهید.

اگر در کلاف مبل شما خرابی ای وجود داشته باشد، تعمیرکار کارهای لازم را جهت تقویت کلاف انجام می‌دهد تا مبل شما دیگر دچار فرسودگی نشود.

شما می‌توانید از همه ی این اقدامات تعمیر مبل در شرق تهران به واسطه ی کارگاه ما برخوردار شوید.

تعمیرات مبل در شرق تهران

زمان مناسب برای تعمیر مبلمان

حال منظور ما را از تعمیر مبل می‌دانید، می‌توانیم به بررسی بهترین زمان برای تعمیر مبل در شرق تهران یا به طور کلی در کل تهران بپردازیم. درواقع می‌توان گفت از نظر تخصصی زمان خاص و مناسبی برای تعمیرات مبل وجود ندارد و این تماما مسئله‌ای شخصی است.

اما قبل از هرچیز شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که آیا مبلمان شما ارزش تعمیر دارد یا خیر! درصورتی که جواب شما مثبت باشد، شما هر فصل و هر ماهی از سال احساس کنید که دوست دارید تغییری در دکور خانه ایجاد کنید یا احساس کنید که مبلمان شما به تعمیرات احتیاج دارد، می‌توانید این کار را انجام دهید.

از آنجایی که اکثر افراد در زمان‌های پایانی سال اقدام به چنین کاری می‌کنند، کارگاه‌های تعمیرات ممکن است نتوانند به خوبی به شما پاسخ دهند. اگر شما در شرق تهران هستید و قصد دارید تا برای عید مبلمان خود را تعمیر کنید، پیشنهاد ما به شما این است که از الآن اقدام کنید تا بتوانیم به موقع نیاز شما را پاسخ دهیم. هرچند شما می‌توانید برای دریافت مشاوره در هر زمان با مشاوران ما تماس بگیرید.

آدرس و شماره تماس تعمیر مبل در شرق تهران

از کجا می‌توان فهمید که مبلمان نیاز به تعمیرات دارد؟

البته که شما به عنوان استفاده کننده، باید این موضوع را تشخیص دهید. شما باید احساس نیاز کنید. اما وظیفه ی ما در شرق تهران انجام رویه کوبی مبل، رنگ کردن مبل، تعمیر کلاف مبلمان و … می‌باشد که شما می‌توانید کار خود را با یک تماس به تیم ما بسپارید.

ممکن است زمانی که روی مبل خود نشسته‌اید حس کنید که پایه ی آن لق شده است، یا به محض بلند شدن متوجه شوید که پارچه ی آن پاره شده است و یا چشمتان به شکستگی‌ای در پایه یا دسته‌ها بخورد، در این صورت اولین قدم قطعا به دنبال یک کارگاه مناسب برای تعمیر میگردید. ما برای شما اینجا خواهیم بود.

تعمیرات مبل در شرق تهران

تعمیرات مبل در شرق تهران شامل چه مواردی می‌شود؟

قطعا این سوال شما هم هست! تعمیرات مبل چه مواردی را شامل می‌شود، درواقع چه مواردی قابل احیا هستند! همانطور که پیش تر هم گفتیم، باید ببینید که خرابی مبل شما در چه حد است. در ادامه به مواردی می‌پردازیم که قابل تعمیر هستند و اگر مبل شما یکی از این موارد را شامل می‌شود، جای نگرانی‌ای نیست چون قابل تعمیر است.

  • پاره شدن یا خرابی پارچه مبل
  • پوسیده شدن پارچه مبل
  • شکسته شدن پایه مبل
  • لق شدن اسکلت مبل
  • صدا دادن فنرهای مبل
  • فرورفتگی در قسمت کفی یا دسته‌های مبل

اگر تعمیرات مبل خود را به کارگاه‌ها و شرکت‌های معتبر بسپارید، همه ی موارد بالا قابل تعمیر خواهند بود و با مبلی جدید و مطابق سلیقه ی خود مواجه خواهید شد، در غیر این صورت ممکن است نتیجه ی کار چندان شما را خوشحال نکند. باعث افتخار ماست تا تعمیرات مبل شما را در شرق تهران به خوبی انجام دهیم.

ترمیم رنگ چوب مبلمان

اگر چوب مبلمان شما دچار شکستگی نشده است، شما می‌توانید برای ترمیم رنگ چوب هم اقداماتی انجام دهید. شما خودتان می‌توانید در این زمینه می‌توانید خودتان اقدام کنید. برای این کار می‌توانید از محلول آب و صابون به همراه یک پارچه استفاده کنید. پارچه‌های آستری می‌توانند گزینه ی مناسبی برای تمیزکردن سطح چوب باشند.

یک روش دیگر برای بالا بردن عمر وسایل چوبی استفاده از واکس‌های مخصوص است. شما می‌توانید برای رنگ چوب مبلمان خود، واکس مخصوص چوب مبل خود را بخرید و مبل خود را احیا کنید.

اگر قسمت چوبی مبلمان شما دچار خراشیدگی شده باشد، می‌توانید از ماژیک‌های لکه گیر استفاده کنید.

این برای شما یک راه حل ارزان باشد که برای خراشیدگی‌های کوچک جوابگو است.

اما اگر دوست دارید تا به صورت تخصصی به ترمیم رنگ مبلمان شما پرداخته شود، تیم ما برای تعمیر مبلمان شما در شرق تهران حضور دارد و به بهترین نحو و با به روز ترین وسایل ارائه ی خدمت رسانی به شما خواهیم بود. در این روش تخصصی، رنگ فعلی برداشته شده و به اصطلاح پوسته زده می‌شود. بعد از آن روی چوب عملیات زیرسازی انجام می‌شود. هدف از این کار رسیدن به سطحی صاف و صیقلی است. و پس از آن رنگ کاری روی چوب مبل شما انجام می‌شود.

تعمیر مبلمان در شرق تهران

تعمیرات مبلمان با تعمیرات چوب و رنگ کاری

اگر شما هم مبل چوبی دارید، می‌دانید که بیشتر از سایر مبل‌ها دچار خراش و آسیب دیدگی می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود تا به نسبت سایر مبل‌ها هم بیشتر نیاز به تعمیر داشته باشد. هر گونه آسیب‌های مربوط به مبلمان چوبی، روش تعمیرات خاص خود را دارد. در بخش قبلی مقاله به یک سری روش‌ها اشاره کردیم. در این قسمت به یک سری موارد دیگر می‌پردازیم.

 اگر مبل شما خراشیدگی‌هایی داشته باشد، می‌توانید از چسب چوب و رنگ برای ایجاد رنگ چسب برای تعمیر مبل خود استفاده کنید. برای تعمیر سوختگی می‌توانید از پد پشمی‌و فولادی که مرطوب شده‌اند، استفاده کنید. ولی اگر ترجیح شما تعمیرات تخصصی تر بر روی مبلمان چوبی شما است، می‌توانید از افراد حرفه‌ای و با تجربه ی تیم ما در شرق تهران کمک بگیرید.

در این تعمیرات تخصصی همچنین طراحی‌های چوبی و بتونه کاری می‌تواند روی مبلمان شما انجام پذیرد تا زیبایی آن را هرچه بیشتر کند.

رنگ کاری مبلمان هم می‌تواند انجام پذیرد اما برای این موضوع ابتدا باید جنس چوب مشخص باشد سپس رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید. که تیم ما در این زمینه هم می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب بی نظیری داشته باشید.

تعمیرات مبلمان در شرق تهران

تعمیر مبل راحتی شرق تهران

همانطور که احتمالا شما هم می‌دانید، مبل‌های راحتی به نسبت مبل‌های استیل، از ظرافت کم تری برخوردارند. از همین رو هم برای تعمیرات، هزینه ی کم تری دارند. کارشناسان ما در تعمیر مبل در شرق تهران سعی دارند تا مطمئن شوند که کار شما به بهترین نحو و با کم ترین هزینه انجام می‌پذیرد.

قبل تر هم اشاره کردیم که برای اقدام به تعمیر مبل، در ابتدا باید از سالم بودن کلاف مبل اطمینان حاصل کرد. این موضوع برای مبلمان‌های راحتی هم صدق می‌کند. بخاطر اینکه در بیشتر مبلمان‌ها، کلاف مبل در زیر پارچه هست، باید برای دیدن خرابی یا شکستگی‌های کلا، ابتدا پارچه برداشته شود. قبل از اینکه بخواهیم به تعمیر روکش مبل بپردازیم، باید در صورت نیاز تعمیرات بر روی کلاف مبل انجام پذیرد.

نکته ی بسیار مهم دیگری که در تعمیر مبلمان راحتی باید به آن دقت شود، استفاده از فوم با کیفیت است. بعد از آن هم که پارچه ی مبل بر اساس سلیقه و انتخاب مشتری روی مبل کار می‌شود.

بهتر است برای اقتصادی بودن هرچه بیشتر، ابتدا درباره ی تعمیر مبلمان خود با کارشناسان مربوطه مشورت کنید و در صورتی که آماده کردن مبلمان شما مطابق نظر شما ممکن نبود، اقدام به تهیه ی مبلمان جدید کنید.

تعمیر مبلمان شرق تهران

تعمیرات مبل استیل در شرق تهران

قیمت مبلمان استیل بسیار بالاتر از سایر مبلمان‌هاست. به همین خاطر بسیار مقرون به صرفه است اگر اقدام به تعمیر مبلمان خود کنید. دلایل مختلفی وجود دارد که شما ممکن است بخاطر آنها اقدام به تعمیر مبلمان استیل خود کنید. برخی از این موارد عبارت اند از: تعمیر تاج مبل، تعویض پارچه ی مبل و از بین بردن فرورفتگی کف مبل.

علاوه بر این اگر شما کسی هستید که به مد روز اهمیت می‌دهید، یکی دیگر از دلایلی که ممکن است بخاطر آن اقدام به تعمیر مبلمان استیل خود کنید، تعویض پارچه ی مبل و به روز کردن آن خواهد بود.

نیروهای متخصص ما برای تعمیرات مبلمان استیل و سایر مبلمان‌های شما در شرق تهران آماده‌ی ارائه‌ی خدمات با بهترین کیفیت به شما عزیزان هستند.

تعمیر مبل استیل در شرق تهران

تعمیر مبلمان شکسته

تعمیر مبلمان شکسته بنا به شکستگی، جنس چوب و نوع مبلمان می‌تواند روش‌های متفاوتی داشته باشد. رایج‌ترین مشکلی که برای مبلمان‌ها ایجاد می‌شود، شکستن و یا لق شدن پایه ی مبلمان است. توصیه ی ما به شما این است که اگر در پایه ی مبلمان خود احساس لق بودن کردید، بهتر است هر چه سریع‌تر نسبت به ترمیم آن اقدام کنید؛ زیرا اگر پایه ی مبلمان شما بشکند، هزینه ی آن بسیار بیشتر خواهد بود.

یکی از دلایل اصلی شکستن پایه ی مبلمان می‌توان به جا به جایی اشتباه مبلمان، استفاده ی نادرست از آن، کشیدن مبل روی زمین و یا قرار دادن وسایل سنگین بر روی آن است. اگر شخصی هستید که کارهای فنی انجام می‌دهید، می‌توانید برای تعمیرات خانگی لقی و شکستگی مبلمان، از چسب چوب و میخ استفاده کنید.

در غیر این صورت کار را به افراد متخصص بسپارید تا به بهترین شکل، تعمیرات مبل شما را انجام داده و مبلمان شما را کاملا سالم به شما تحویل دهند.

ما در شرق تهران این خدمت را به صورت تخصصی و با افراد مجرب ارائه می‌دهیم.

نکات مهم در انتخاب تعمیرکار مبلمان

اگر قصد دارید مبلمان خود را به دست تیمی‌برای تعمیرات بسپارید، بهتر است به نکاتی که در این مقاله بیان می‌شود، دقت کنید. در این صورت می‌توانید بهترین و ماهر ترین تعمیرکار را انتخاب کنید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که معتقدید نیازی به تعمیر مبلمان نیست و بهتر است آن را عوض کنید؛ شما را دعوت می‌کنم تا یک بار دیگر مقاله را مطاله کرده و به نکات بیان شده دقت کنید. گاهی اوقات آسیب وارد شده به مبلمان چندان جدی نیست که قابل تعمیر نباشد. هر مبلمانی، فارغ از کیفیت مطلوب آن، ممکن است بعد از مدتی دچار آسیب‌های جزئی شود که به راحتی قابل حل است.

گاهی اوقات هم شما فقط دوست دارید رنگ مبلمان خود را عوض کنید که قطعا تعویض رویه ی آن خیلی به صرفه تر خواهد بود. زیرا همان طور که می‌دانید قیمت مبلمان افزایش قابل توجهی داشته است و این کار بسیار به صرفه تر خواهد بود. نونوار کردن مبل‌های خود می‌تواند بسیار در دکوراسیون منزل شما موثر باشد. برای این کار شما به تعمیرکارهای حرفه ای و با تجربه احتیاج خواهید داشت.

حال که متوجه شدید انتخاب تعمیرکار چقدر اهمیت دارد، در ادامه به بررسی نکاتی میپردازیم که برای انتخاب تعمیرکار باید به آن‌ها دقت کنید:

تعمیر مبل در منزل شرق تهران

گاهی اوقات حجم و اندازه تعمیرات مبل به اندازه ای کم است که ترجیح می‌دهند، تعمیرات را در منزل انجام داده و از هزینه ای اضافی جلوگیری کنند.

شاید این موضوع دغدغه شما نیز باشد. شاید این موضوع برای شما که به دنبال تعمیر مبل در شرق تهران هستید نیز وجود داشته باشد.

همانطور که در ابتدای متن نیز به آن اشاره کردیم، شعبه اصلی مبل آرکانا در شرق تهران است. بنابراین افرادی که در شرق تهران زندگی می‌کنند و به دنبال تعمیر مبل در منزل هستند می‌توانند به راحتی با کارشناسان تماس گرفته و در خواست خود را خدمت آن ها ارائه کنند. کارشناسان ما بعد از برآورد و محاسباتی که انجام می‌دهند، نتایج را خدمت شما ارائه می کنند.

سابقه ی کار و فعالیت:

یکی از نکات مهمی‌که باید حتما به آن توجه کنید، تجربه ی افراد است. گاهی اوقات افراد اصلا به این موضوع توجه ندارند و مبلمان خود را به دست اولین تعمیرکاری که پیدا می‌کنند می‌سپارند و همین موضوع باعث می‌شود تا تجربه‌ی تلخی درباره‌ی تعمیر مبلمان داشته باشند.

این نکته را به خاطر داشته باشید که یک تعمیرکار هرچه تجربه ی بیشتری در زمینه‌ی تعمیرات مبل داشته باشد، اگر با چالشی در حین تعمیر کردن مواجه شود، خیلی بهتر از پس آن برخواهد آمد. تعمیرکاران با تجربه، از پس تعمیر انواع مبلمان بر می‌آیند و شما با خیال راحت می‌توانید مبلمان خود را به آنها بسپارید.

تعمیر مبلمان در شرق تهران

بررسی نمونه کارهای مختلف:

این موضوع هم می‌تواند در انتخاب تعمیرکار مناسب برای شما بسیار کمک کننده باشد. شما درواقع با این کار به میزان مهارت آن شخص پی خواهید برد. دقت کنید که نمونه کارهای مشابه مبل خود را بررسی کنید. اگر مبلمان شما استیل است، بهترین کار بررسی نمونه کارهای تعمیرات مبلمان استیل و اگر مبل راحتی است، بررسی نمونه کارهای مبلمان راحتی خواهد بود.

اگر قصد دارید پارچه ی مبل خود را عوض کنید، حتما این مهارت را هم بنا به پارچه ی مورد نظر خود در نظر بگیرید. گاهی بعضی از پارچه‌ها برای نصب نیازمند مهارت و تجربه ی بیشتری نسبت به سایر پارچه‌ها هستند.

برای دیدن نمونه کارهای مبل آرکانا می توانید به قسمت گالری تعمیرات مراجعه کرده و از تعدادی از نمونه کارهای آن‌ها دیدن کنید. همچنین می توانید برای دیدن نمونه کارهای بیشتر با شماره‌های 02177093302 یا 09123302847 تماس اصل فرمایید.

دستمزد:

دلیل انتخاب تعمیر مبل، به جای خرید یک مبلمان جدید، به صرفه تر بودن این کار است. پس برای اینکه واقعا به صرفه باشد، باید قبل از شروع کار درباره ی دستمزد با تعمیرکار خود صحبت کنید. اما دقت کنید، هیچوقت کیفیت را فدای کمیت نکنید و صرفا به دنیا تعمیرکاری با دستمزد پایین تر نگردید.

تعمیرکار انتخابی شما هم باید دستمزد معقولی دریافت کند. اما هیچگاه دستمزد را ملاک خود برای انتخاب قرار ندهید. طبیعتا هرچه یک تعمیرکار حرفه‌ای تر باشد، دستمزد معقول‌تری هم دریافت می‌کند.

شما در تیم آرکانا همه ی موارد بالا را مشاهده خواهید کرد. هرچند که شما می‌توانید تیم ما را از همه نظر با سایر همکاران مقایسه کنید. اما این برای ما واضح است که اگر در جنوب/ شمال شرق تهران قصد تعمیرات مبلمان خود را دارید، انتخاب شما خواهیم بود. زیرا همیشه سعی در این داشته ایم که بهترین کیفیت را با مناسب ترین هزینه به مشتریان خود عرضه کنیم. همانطور که گفتیم تنها کافی است برای تعمیرات مبل جنوب شرق تهران یا تعمیرات مبل شمال شرق تهران با ما تماس بگیرید.

تعمیر مبل در شرق تهران

هزینه تعمیر مبل شرق تهران

هزینه تعمیر مبل در شرق تهران نیز مانند سایر مناطق تهران به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توانیم به مواردی چون

  • نوع مبل
  • مقدار خرابی
  • خدمات ارائه شده
  • هزینه های جانبی
  • دستمزد
  • و …

اشاره کرد کارشناسان مبل آرکانا بعد از بررسی‌هایی که انجام می دهند، هریک از آن ها را محاسبه کرده و خدمت شما ارائه می کنند.

سخن آخر

ما در مبل آرکانا انواع خدمات تعمیر مبل در شرق تهران، شمال تهران و غرب تهران را ارائه می کنیم. علاوه بر این مبل آرکانا در زمینه تولید و فروش مبل کلاسیک نیز فعالیت داشته و محصولات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه کرده است.

در این بخش از مقاله به توضیح و خدمات دهی تعمیر مبل در شرق تهران پرداخته‌ایم. کارشناسان و تعمیرکاران مبل آرکانا تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتریان به کار می برند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 × = چهل