مبل آرکانا

طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.
طرح ایده‌ های نو، رابطه مستقیمی با خلاقیت دارد ارکانا همراه با در نظر گرفتن محیط شما بهترین ایده و طراحی را در نظر می گیرد.

خدمات تعمیر مبل تختخواب شو

تعمیر مبل تختخواب شو در تهران

خدمات تعمیر مبل تختخواب شو

آرکانا مبل در رسانه ها

تعمیر مبل تختخواب شو در تهران؛ بهترین مراکز تعمیر مبل تختخواب شو در تهران کدام هستند؟

آیا‌این نوع مبلمان‌ها تعمیرپذیر هستند؟

با توجه به اتاق‌ها و خانه‌های کوچک، مبلمان‌های تختخوابشو، محبوبیت بیشتری پیدا کرده و در اغلب خانه‌ها مورد استفاده قرار گرفته اند. مبلمان‌های تاشو یکی از زیرمجموعه‌های مبل‌های راحتی به شمار می‌آیند. اما مکانیزم و طراحی آن‌ها کمی‌پیشرفته‌تر بوده و‌این موضوع تعمیرات آن کمی‌سخت می‌کند.

بنابراین تعمیر مبل تختخواب شو توسط هر کسی امکان پذیر نیست. پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات مبل آرکانا است. در هر جای تهران که زندگی می‌کنید، می‌توانید با تماس با شماره‌های ارائه شده در تصویر زیر، با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

آرکانا متشکل از اعضای متخصص و کار بلد در حوزه تعمیر مبل در تهران، آماده خدمت رسانی به شما است. شما می‌توانید در بخش گالری تعمیرات تعدادی از نمونه کارها را مشاهده کنید.

تعمیر مبل تختخواب شو

تعمیر مبل تختخواب شو در تهران

با توجه به گستردگی شهر تهران، امکان خدمات رسانی به برخی از مشتریان دشوار است. همانطور که گفتیم، تعمیر مبل تختخواب شو نیز فرآیندی تخصصی است و باید زیر نظر متخصصین‌این حوزه انجام گیرد. به همین دلیل برخی از مخاطبان تصور می‌کنند که خدمات رسانی مبل آرکانا تنها در حوزه شرق تهران است. در حالیکه‌اینگونه نیست.

در هر کجای تهران که زندگی می‌کنید، می‌توانید برای تعمیر مبل تاشو، با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حاضر شده و مبلمان را به صورت رایگان به کارآگاه انتقال می‌دهند.

هزینه تعمیر مبل تختخوابشو در تهران

تعمیر مبل تختخواب شو شامل مراحل و فرآیندهایی می‌گردد که هزینه هر یک از آن‌ها متفاوت بوده و در صورت حساب جداگانه محاسبه خواهد شد. در بخش بعدی به توضیح مراحل و خدماتی که در مبل آرکانا ارائه می‌گردد، خواهیم پرداخت.

اما در‌این بخش قصد داریم به معیارها و فاکتورهای تاثیرگذار در هزینه تعمیر مبل تختخواب شو اشاره کنیم. با آشنایی با موارد زیر می‌توانید تا حد زیادی در پرداخت هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

برای اطلاع از مقدار تقریبی هزینه‌های می‌توانید تصویری از مبل را از طریق شماره واتساپ 09123302847 (طاهری) ارسال کنید.

تعمیر مبل تختخواب شو

·        کلاف مبل

کلاف مبل از مهم‌ترین بخش‌های مبل به شمار آمده و به عبارت استحکام مبل وابسته به آن است. کارشناسان ما در ابتدا مبل را بررسی کرده و در صورت نیاز، فرآیند تعمیر را آغاز می‌کنند. در صورت سالم بودن آن بهتر است که از تعمیر کلاف خودداری کرده و بر‌این موضوع اصرار نورزید.

·        محدودیت زمانی

زمان از دیگر معیارهایی است که بر مقدار هزینه تعمیر مبل تختخواب شو تاثیر گذار است. در روزهای پایانی سال یا در برخی از مناسبت‌ها حجم تقاضا بالا بوده و زمان تحویل افزایش خواهد یافت. مشتریانی که تمایل دارند، مبلمان‌های خود را زودتر تحویل بگیرند، باید مبلغ بیشتری پرداخت کنند. زیرا اعضای تیم باید خارج از زمان کاری بر روی آن‌ها کار کنند. بنابراین هزینه افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد می‌کنیم که تعمیرات مبل را به روزهای پایانی سال موکول نکنید.

 

·        مواد استفاده شده

تعمیر و رویه کوبی مبل تختخواب شو به اندازه کافی هزینه بر است. اما مواد و متریال‌هایی که در‌این کار مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز در آن بی تاثیر نیست.

نوع فوم، پارچه، جنس چوب و … از جمله مواد اولیه‌ای هستند که در تعمیر مبل مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانطور که می‌دانید هر یک از آن‌ها نیز شامل موارد دیگر با قیمت‌های متفاوت می‌گردند.

·        دستمزد

مقدار دستمزد با توجه به تخصص و تجربه افراد متفاوت است. هر چقدر مقدار  تخصص و تجربه بیشتر باشد، مسلما دستمزد نیز افزایش می‌یابد.

اما در مبل آرکانا به منظور رفاه حال مشتریان و مخاطبان، مقدار دستمزد به حداقل رسیده است.

تعمیرات مبل تختخواب شو

·        هزینه‌ایاب ذهاب

هزینه‌هایی چون هزینه انتقال مبل از جمله هزینه‌هایی هستند که در دسته هزینه‌ایاب ذهاب جای می‌گیرند.‌این نوع هزینه‌ها به صورت توافقی باید بین تعمیرکار و مشتری حل گردد. در مبل آرکانا  اغلب انتقالات بصورت رایگان  یا با کمترین هزینه مبل‌ها انتقال پیدا می‌کنند.

·        رنگ کاری مبلمان

از دیگر اقداماتی که در تعمیرات مبل انجام می‌گیرد، فرآیند رنگ کاری مبل است.‌این فرآیند در اغلب مبل‌هایی که دچار شکستگی، رنگ پریدگی یا گزیدگی شده اند، انجام می‌گیرد. در صورتی که مبلمان شما نیاز به رنگ کاری ندارد، می‌توانید از انجام‌این کار صرف نظر کنید.

·        ابعاد و تعداد مبل تاشو

مکانیزم و ابعاد مبلمان تخت شو نسبت به سایر مبلمان‌ها متفاوت است. بنابراین در هنگام تعمیر مبلمان تختخواب شو ابعاد آن نیز مورد محاسبه و بررسی قرار می‌گیرد. علاوه بر‌این هزینه تعمیر یک مبل با هزینه تعمیر یک دست متفاوت خواهد شد.

خدمات تعمیرات مبل 

مطمئنا استفاده از مبلمان تختخوابشو بیشتر است.‌این نوع مبلمان‌ها علاوه بر استفاده عادی روزمره، به عنوان تختخواب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل فرونشستن فوم‌ها، آسیب دیدن و رنگ پریدگی و همچنین آسیب دیدگی پایه‌ها نسبت به سایر مبلمان بیشتر و شایع‌تر است.

در مبل آرکانا تعمیرات مبل تختخواب شو در تهران به صورت کامل انجام می‌گیرد. از جمله مراحل و فرآیندهایی که در‌این مجموعه انجام می‌گیرد، شامل موارد زیر است.

خدمات تعمیرات مبل تختخوابشو در تهران

تعویض فوم‌ها و اسفنج‌ها

نشیمنگاه‌های مبلمان تختخوابشو بعد از مدتی استفاده فروکش کرده و شکل ظاهری خود را از دست می‌دهد.‌این مشکل از شایع‌ترین مشکلاتی که اغلب مشتریان از آن شکایت دارند. یکی از راه حل‌های پیش رو، تعویض فوم و اسفنج‌های درونی آن است. فوم‌ها در دو نوع سرد و گرم در تعمیر مبل تختخواب شو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هزینه فوم‌های سرد بیشتر بوده اما طول عمر بالاتری دارند. البته انتخاب فوم‌ها با توجه به نوع مبل و اسکله آن انجام می‌شود. در هنگام تعمیر می‌توانید‌این مورد را از کارشناسان ما سوال کنید.

اسکلت و مفاصل

اسکلت یا مفاصل مبل‌ها که در دو نوع فلزی و چوبی در مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تولید اغلب مبلمان تختخوابشو از اسکلت فلزی استفاده شده است. اسکلت‌های فلزی، بازوهای فلزی، ریل، کلاف فلزی، یراق‌های فلزی و … از جمله اجزای مبلمان فلزی هستند که در سه نوع تاشو، چرخشی و کشویی تولید می‌گردند.

این قطعات بعد از مدتی دچار فرسودگی و خوردگی شده و ممکن است که بشکنند یا آسیب ببینند. همچنین انتشار صداهایی در هنگام باز و بسته کردن آن‌ها از دیگر مشکلاتی است که اغلب مشتریان نسبت به آن شکایت دارند.

در اغلب مبل‌های تاشو، پایه‌های چوبی استفاده می‌گردند. با تکان‌های مکرر و استفاده مداوم از مبلمان‌ها، امکان شکستگی پایه‌ها نیز وجود دارد.

تمام مشکلات فوق در مبل آرکانا قابل تعمیر است. تنها کافی است که تماس بگیرید. کارشناسان ما بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند داد.

تعمیر مبل تختخواب شو

رنگ کاری مبل

از دیگر خدماتی که می‌توان برای تمیز و زیباسازی مبلمان‌ها انجام داد، تعویض رنگ پایه‌های مبل است.‌این کار را می‌توانید به راحتی با مقداری رنگ انجام دهید. اما تمیز رنگ کردن آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

در مبلمان تختخوابشو رنگ کاری پایه‌های مبل بعد از جداکردن رویه مبل انجام می‌گیرد. گاهی اوقات برخی قسمت‌ها رنگ خوبی داشته و تنها چند قسمت دیگر بی رنگ هستند. در‌این شرایط بهتر است که رنگ قبلی پاک شده و سپس فرآیند رنگ کاری انجام گیرد. به خاطر داشته باشید که جداسازی رویه مبل، نیازمند تخصص و تجربه است. بنابراین بهتر است که‌این کار را به یک متخصص واگذار کنید.

اگر روکش مبلمان شما چرمی‌است و تنها دچار رنگ پریدگی شده است، امکان رنگ کاری آن وجود دارد. بهتر است بدانید که رنگ کاری مبلمان چرمی‌نیازمند رعایت برخی نکات و ترفندهای خاص است.

 

تعویض رویه مبل تختخوابشو

بعد از گذشت مدتی و استفاده از مبلمان تختخوابشو، روکش مبلمان‌ها فرسوده شده و لکه‌های مختلفی بر روی آن نمایان می‌گردد. تعویض پارچه و رویه مبل، از اقداماتی است که می‌توانید در جهت زیباسازی مبلمان‌ها انجام دهید. اما به خاطر داشته باشید که‌این کار تقریبا هزینه بر خواهد بود. بنابراین رعایت چند نکته درباره آن ضروری است.

از جمله‌این نکات می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

در مبل آرکانا انواع پارچه‌های مبلی ارائه می‌گردد. بهتر است از پارچه‌هایی استفاده کنید که بعد از مدتی دچار رنگ پریدگی یا خرابی نگردد. همچنین از مقاومت خوبی برخوردار باشد.

برخی از پارچه‌ها برای مدت کوتاهی روی مد بوده و متاسفانه برخی از مشتریان اصرار به انتخاب و خرید آن دارند. اگر از کسانی هستید که بعد از مدتی از رنگ آن دلزده می‌شوید و از چشمتان میافتد، پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ‌هایی که کارشناسان آرکانا پیشنهاد می‌دهند، استفاده کنید.

رنگ پارچه‌ها را متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب کنید. انتخاب درست و مناسب می‌تواند زیبایی منزلتان را دو چندان کند.

قبل از انجام کار، برآورد هزینه داشته باشید تا در هنگام پرداخت فاکتور، دچار تشویش و اضطراب نگردید.

فرقی نمی‌کند که از چه مبلمانی استفاده می‌کنید یا خرابی مبلمان شما در چه حدی است. تنها کافی است که برای تعمیر هر نوع مبلمانی یا تعمیر مبل تختخواب شو با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید. همچنین اگر به دنبال هزینه تعمیر مبلمان‌ها هستید، تنها کافی است که تصویری از مبلمان را به شماره واتساپ که در ادامه خدمتتان ارائه می کنیم، ارسال کنید.

 

تعمیر تخصصی مبل و رویه کوبی مبل تختخوابشو

در قسمت قبل اندکی به تعویض رویه مبل و روکش آن اشاره کردیم. فرآیندی رویه کوبی مبل نیز مشابه آن است. اما با‌این تفاوت که در‌این بخش در ابتدا نواقص و مشکلات مبل، برطرف شده و سپس رویه کوبی و قرار دادن روکش انجام می‌گیرد.

رویه کوبی مبل، تخصصی‌ترین بخش تعمیر مبل تختخوابشو به شمار می‌آید. در‌این فرآیند از لحظه جدا کردن روکش تا لحظه چسباندن روکش جدید توسط تعمیرکاران ماهر انجام می‌گیرد.

این فرآیند نیز در مبل آرکانا توسط تعمیرکاران متخصص و استادکارها انجام خواهد شد. برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می‌توانید به شماره واتساپ پیام داده و درخواست خود را ارائه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت + = 12